news-background
news-background

اعتراض ایوانجلین لیلی ستاره فیلم‌های مارول و سریال Lost به اجباری شدن واکسن

«ایوانجلین لیلی» ستاره سریال «گمشده» (Lost) و فیلم‌های «مرد-مورچه‌ای و زنبورک» (Ant-Man and the Wasp) مارول، در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که آخر هفته گذشته به تظاهرات اجباری شدن واکسن کووید پیوسته و با سیاست‌های دولت ایالات متحده در این خصوص مخالف است.

لیلی می‌نویسد: «معتقدم که هیچ‌کس نباید به اجبار، برخلاف خواسته‌اش، با تهدید حمله خشونت‌آمیز، بازداشت یا حبس بدون محاکمه، از دست دادن شغل، بی‌خانمان شدن، گرسنگی، محروم شدن از تحصیلات، دوری از عزیزانش، و طرد شدن از جامعه، چیزی به بدنش تزریق کند... تحت هیچ نوع تهدیدی.»

لیلی در مورد اجباری شدن واکسن اضافه می‌کند: «این راهش نیست. بی‌خطر نیست. سالم نیست. این دوست داشتن نیست. درک می‌کنم که دنیا در ترس فرو رفته، اما معتقد نیستم که پاسخ دادن به ترس با اجبار مشکلات ما را حل کند. پیش از کووید حامی حق انتخاب بودم و امروز هم هستم.»

لیلی مارس سال ۲۰۲۰ و در ابتدای پاندمی کووید از دستورالعمل‌های فاصله‌گیری اجتماعی و قرنطینه انتقاد کرده و پاندمی را یک فریب انتخاباتی خوانده بود: «وضعیت کنونی ما بیش از حد به حکومت نظامی شبیه شده و همه‌ی آن به پای یک آنفلوانزای تنفسی نوشته شده. مرعوب‌کننده است… بیایید هوشیار باشیم. و مهربان. دقیق و رئوف – و چشم از رهبران‌مان برنداریم، و اطمینان حاصل کنیم که آن‌ها از این وضیعت برای ربودن آزادی و کسب قدرت بیشتر استفاده نمی‌کنند.»

لیلی قرار است در فیلم «مرد-مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومینیا» (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) مارول که در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد، نقش «هوپ ون داین» یا «زنبورک» را تکرار کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ بهمن ۱۴۰۰ ۲۲:۱۴

حماقت بشر هیچ ربطی به جنسیت یا ملیت یا مذهبشون نداره حماقت کاملا یک انتخاب شخصیه اینم نمونش

نمایش اسپویل
۸ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۲۹

روزی چند هزار نفر دارن بخاطر این مرض میمیرن. الان دارین دنبال آزادی و عدالت میگردین ؟ دقیقا تو این مقطع یه دفعه همه حساسیت شون رو روشن کردن... جالبه

نمایش اسپویل