news-background
news-background

اولین تریلر فصل دوم Space Force

نتفلیکس در فاصله کمتر از یک ماه مانده به پخش فصل دوم سریال «نیروی فضایی» (Space Force) از تریلر آن رونمایی کرد. «استیو کارل»، «لیسا کودرو»، «جان مالکوویچ»، «بن شوارتس»، «جیمی او. یانگ»، «نوآح امریک»، «فرد ویلارد»، «تانی نیوسام»، «دایانا سیلورز»، «الکس اسپارو» و «دن لیک» از جمله بازیگران این مجموعه بوده‌اند.

دنیلز در مصاحبه با «کلایدر» گفته بود که لحن سینمایی سریال در فصل اول جواب نداده و به همین علت تغییر کرده است: «استیو و من از ابتدا به این فکر می‌کردیم که سریال را شبیه به «اداره» نکنیم، می‌خواستیم آن را سینمایی کنیم. وقتی فصل اول تمام شد اتفاقی که افتاد این بود که گفتیم: «خوب، تا این حد سینمایی کردنش چندان لذت‌بخش نبود» چون وقتی اثری را مثل یک فیلم می‌سازید، به‌ویژه وقتی به ظاهرش اهمیت می‌دهید، در حین نورپردازی وقت زیادی از دست می‌رود.»

این سریال از طرح پیشنهادی «دونالد ترامپ» برای ایجاد ششمین شاخته ارتش ایالات متحده الهام گرفته شده، و در مورد ژنرالی به نام «مارک آر. نیرد» با بازی «استیو کارل» است که رؤیای مدیریت «نیروی هوایی» را دارد، اما در عوض وظیفه هدایت «نیروی فضایی» به او سپرده شده است.

«نورم هیسکاک» در فصل دوم به عنوان نویسنده به «گرگ دنیلز» پیوسته است. «جیمی او یانگ» که نقش «دکتر چان کیافنگ» را بازی می‌کند نیز یکی دیگر از اعضای گروه نویسندگان در فصل دوم خواهد بود.

فصل دوم از هفت اپیزود ۳۰ دقیقه‌ای تشکیل شده و ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید