news-background
news-background

واکنش ران پرلمن به منتقدین فیلم Don’t Look Up و جمهوری‌خواهان و واکسن-ستیزان: گور پدر شما و خودبینی‌تان

«ران پرلمن» بازیگر «بالا را نگاه نکنید» (Don’t Look Up) «آدام مک‌کی» با الفاظ رکیک منتقدین فیلم را مخاطب قرار داده است. پرلمن در این فیلم مقابل «جنیفر لارنس» و «لئوناردو دی‌کاپریو» نقش‌آفرینی کرد.

این بازیگر ۷۷ ساله که بیشتر با سریال «پسران آنارشی» (Sons of Anarchy) شناخته می‌شود، نقش «بندیکت درسک» یکی از اعضای ارتش ایالات متحده را بازی کرد که باید به فضا سفر می‌کرد و سیارکی که در حال نزدیک شدن به زمین بود را از بین می‌برد. «بالا را نگاه نکنید» نقدهایی عمدتاً منفی دریافت کرده و امتیاز «راتن تومیتوز» آن به ۵۵ درصد رسیده است.

پرلمن در مصاحبه با «ایندیپندنت» در واکنش به این انتقادات می‌گوید: «گور پدر شما و خودبینی‌تان و این نیاز به خود-ماندگاری برای گفتن حرفی منفی در مورد چیزی تا جلب توجه کنید به واسطه فیلمی که هیچ نمی‌دانید چگونه ساخته شده.»

ستاره «هل‌بوی» (Hellboy) ادامه می‌دهد: «فاسد است. تهوع‌آور است. و پیچیده. اما درک می‌کنم که بخشی است از این اتفاق که اینترنت در حال از بین بردن ژورنالیسم است. امروز ژورنالیسم یعنی اقدام به هر کاری برای حفظ مقبولیت و مهم دانسته شدن.»

پرلمن اضافه می‌کند که برای جمهوری‌خواهان، واکسن-ستیزان و افرادی که فاکس نیوز را می‌بینند دیگر اهمیتی قائل نیست: «واقعاً هیچ اهمیتی ندارند. از این آدم‌ها ناامید شده‌ام. همه‌شان واکسینه شده‌اند اما به شما می‌گویند واکسینه نشوید. می‌دانند هرچه می‌گویند دروغ است اما بهرحال می‌گویند. همگی آدم‌های کثیفی‌اند که می‌توانند بروند به جهنم.»

پرلمن با صدایی لرزان اضافه می‌کند: «غم‌انگیز این است که ۷۴ میلیون نفر به مردی رأی دادند که دو بار استیضاح شده، به ۲۶ زن آزار جنسی رسانده، ثروت شخصی‌اش را بیشتر کرده و بعد وقتی که لازم بوده کمتر کرده. امیدوارم برای افرادی که از آسیب‌پذیری دیگران سوءاستفاده می‌کنند جای مخصوصی باشد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید