news-background
news-background

دفاع کارگردان The Batman از گریم رابرت پتینسون در فیلم

اولین تریلر فیلم «بتمن» (The Batman) در ماه آگست سال ۲۰۲۰ منتشر شد و با اعتراض بعضی از هواداران کتاب‌های کامیک دی‌سی به ظاهر «بروس وین» با بازی «رابرت پتینسون» مواجه شد. این شخصیت در لحظاتی از تریلر ماسک از چهره برمی‌دارد و خط چشم ایمو خود را نمایان می‌کند.

ریوز پس از بیش از یک سال به این انتقاد واکنش نشان داده و در مصاحبه با مجله «اسکوایر» می‌گوید:‌ «نمی‌توان شنل پوشید اما این گریم را نداشت. همه بتمن‌ها می‌پوشند. این ایده که او ماسکش را برمی‌دارد و زیر آن در حال عرق ریختن است و تئاتری شدن تبدیلش به این شخصیت را خیلی دوست دارم.»

ریوز به اعتراضات اولیه به انتخاب پتینسون برای نقش «بتمن» نیز واکنش نشان داده و می‌گوید: «هیچ بازیگری نبوده که انتخاب شدنش برای نقش بتمن با اعتراض همره نبوده باشد. کسانی که هیجان‌زده بودند چون آثار رابرت پس از فیلم‌های «گرگ‌ومیش» (Twilight) را می‌شناختند. کسانی که هیجان‌زده نبودند، چون آثار او را پس از آن فیلم ندیده بودند.»

این کارگردان می‌گوید فیلم «اوقات خوش» (Good Time) پتینسون به کارگردانی «برادران سفدی» باعث شده که این بازیگر را انتخاب کند. پتینسون در این فیلم نقش جنایتکاری را بازی می‌کند که سخت می‌کوشد برادرش را از زندان آزاد کند.

ریوز می‌گوید: «در حین نوشتن فیلمنامه، فیلم «اوقات خوش» را دیدم، و فکر کردم: «بسیار خوب، او نوعی خشم درونی دارد که با این شخصیت و یک مخاطره‌آمیزی مرتبط است، و من می‌توانم استیصال او را حس کنم.» و مصمم شدم که راب را انتخاب کنم. نمی‌دانستم که راب هم علاقه‌مند است یا نه! چون البته، او پس از «گرگ‌ومیش» خود را به عنوان یک بازیگر فیلم‌های مستقل مطرح کرده بود.»

«بتمن» ۴ مارس ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید