news-background
news-background

30NAMA Party: هفته سی و هفتم – فیلم Tragedy of Macbeth

در سی و هفتمین هفته برگزاری «۳۰نما پارتی» (30NAMA Party) فیلم «تراژدی مکبث» (Tragedy of Macbeth) به کارگردانی «جول کوئن» و بازی «فرانسیس مک‌دورمند» و «دنزل واشینگتن» پخش خواهد شد. این فیلم که از «راتن تومیتوز» امتیاز ۱۰۰ درصد دریافت کرده، یکی از معدود عناوینی است که «جول کوئن» بدون برادراش ایتان ساخته است. این دو برادر با «جایی برای پیرمردها نیست» (No Country for Old Men) برنده اسکار بهترین فیلم شده بودند.

فیلم که اولین بار در جشنواره فیلم نیویورک اکران شده، اقتباسی است از نمایشنامه معروف شکسپیر در مورد قتل، جاه‌طلبی، جنون، حرص و گناه با بازی «دنزل واشینگتن»، «فرانسیس مک‌دورمند»، «برندن گلیسون»، «کوری هاکینز» و «هری ملینگ». مک‌دورمند بهار سال گذشته گفته بود: «به نظر من مسئله‌ای که در مورد اقتباس جوئل بسیار حائذ اهمیت است این است که ما نام آن را «مکبث» نگذاشته‌ایم. نام فیلم «تراژدی مکبث» است که بسیار تمایز مهمی است. در اقتباس جوئل، ما سن شخصیت‌ها را بررسی می‌کنیم و در این اقتباس مکبث سالخورده‌تر است. هم دنزل و هم من سالخورده‌تر از بازیگرانی‌ هستیم که معمولاً برای مکبث‌ها انتخاب می‌شوند. در دوران پسایائسگی به سر می‌بریم، دورانی که نمی‌توانیم بچه‌دار شویم. بنابراین جاه‌طلبی آن‌ها برای رسیدن به تاج‌وتخت را به جلو رانده می‌شود. به نظر من مهم‌ترین مسئله این است که آن‌ها فرصت زیادی برای شکوه ندارند.»

«۳۰نما پارتی» یک رویداد مجازی رایگان برای پخش زنده فیلم با حضور کاربران ۳۰نما است. بینندگان در کنار لذت بردن از فیلم امکان گفت‌وگو در مورد آنچه در حال نظاره کردن هستند را خواهند داشت. «۳۰نما پارتی» این هفته پنجشنبه ۲۷ ژانویه ۲۰۲۲ (۷ بهمن ماه ۱۴۰۰) رأس ساعت ۲۲ آغاز خواهد شد.

 

 دانلود آخرین نسخه از اپلیکیشن ۳۰نما برای تمامی پلتفرم‌ها

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید