news-background
news-background

سریال The Simpsons ویدیوی تبلیغاتی تام هنکس برای دولت جو بایدن را پیش‌بینی کرده است

ویدیوی تبلیغاتی جدیدی با روایت «تام هنکس» برای دولت «جو بایدن» در «فیلم سیمپسون‌ها» (The Simpsons Movie) پیش‌بینی شده است.

در این نسخه که سال ۲۰۰۷، عرضه شد، هنکس کارتونی می‌گوید: «سلام، من تام هنکس هستم. دولت ایالات متحده اعتبارش را از دست داده بنابراین کمی از اعتبار من را قرض گرفته.»

سناتور «تد کروز» یکی از سیاستمدارانی است که به این پیش‌بینی واکنش نشان داده و در صفحه توییتر خود می‌نویسد: ««سیمپسون‌ها» زودتر انجامش دادند!»

سال گذشته بعضی از هواداران «سیمپسون‌ها» (The Simpsons) معتقد بودند که سریال سفر جنجالی «تد کروز» سناتور تگزاس به مکزیک را پیش‌بینی کرده است. کروز در آن روزها به دلیل سفر به همراه خانواده‌اش به کنکون در شرایطی که تگزاس در بحران به سر می‌برد و برق بسیاری از مناطق قطع شده بود، با انتقادات بسیاری مواجه شد.

سریال انیمیشن «سیمپسون‌ها» علاوه بر پیش‌بینی ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» در دو دهه قبل، یورش هواداران او به ساختمان کنگره، لباس «کامالا هریس» در مراسم تحلیف که به شخصیت «لیسا سیمپسون» شباهت داشت، معلق شدن «ریچارد برانسون» میلیارد در جاذبه صفر، و بسیاری از رویدادهای دیگر را پیش‌بینی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید