news-background
news-background

مارتا استوارت علت جدایی از آنتونی هاپکینز را فاش کرد

«مارتا استوارت» در مصاحبه با برنامه «الن دی‌جنرس» (The Ellen Show) فاش کرد که چرا از «آنتونی هاپکینز» جدا شده است. استوارت در بخشی از این برنامه یک بازی انجام می‌دهد که او را به افشای حقیقت در مورد رابطه‌اش با «آنتونی هاپکینز» وادار می‌کند.

استوارت فاش می‌کند که با هاپکینز قرار گذاشته و پس از مدتی از این بازیگر برنده اسکار جدا شده است: «با سر آنتونی هاپکینز قرار گذاشتم اما رابطه‌ام را قطع کردم چون نمی‌توانستم او را در نقش «هنیبال لکتر» تصور نکنم. یک خانه بزرگ و ترسناک در مین دارم که یک صد هکتار درون جنگل است و من حتی نمی‌توانستم تصور کنم که آنتونی هاپکینز را به آنجا ببرم. نمی‌توانستم چون فقط به این فکر می‌کردم که او چنان چیزهایی می‌خورد، می‌دانید...»

 هاپکینز با نقش «هنیبال لکتر» در فیلم «سکوت بره‌ها» (Silence of the Lambs) برنده اسکار شد و پس از آن در عناوینی چون «هیچکاک» (Hitchcock) و «پدر» (The Father) نقش‌آفرینی کرد و اسکار دیگری را به خانه برد. او در سریال «وست‌ورلد» (Westworld) و فیلم تلویزیونی «دو پاپ» (The Two Popes) نیز نقش‌هایی به‌یادماندنی به جا گذاشته است. پاییز گذشته گزارش شد که هاپکینز در فیلم «پسر» (The Son) به کارگردانی «فلورین زلر» نیز نقش‌آفرینی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید