news-background
news-background

اولین تریلر سریال WeCrashed: سقوط امپراطوری جرد لتو و آن هاتاوی

اپل تی‌وی+ اولین تریلر رسمی سریال «سقوط کردیم» یا «وی‌کرشد» (WeCrashed) را منتشر کرد. این مینی‌سریال داستانی در مورد ظهور و سقوط اجتناب‌ناپذیر استارت-آپ ۵۰ میلیارد دلاری «وی‌ورک» (WeWork) روایت می‌کند.

«جرد لتو» نقش «آدام نیومان» مدیر عامل عجیب‌وغریب کمپانی و  «آن هاتاوی» وی نقش همسر او «ربکا نیومان» را بازی می‌کنند. نیومان در سال ۲۰۱۹ به علت انتشار گزارش‌هایی در مورد نحوه رفتار شرم‌آورش با کارکنان و اتخاذ روش‌های پرسش‌برانگیز اقتصادی از سمت خود کناره‌گیری کرد. «آمریکا فررا» و «کایل ماروین» از جمله دیگر بازیگران این سریال بوده‌اند. «لی آیزنبرگ» که «پسران خوب» (Good Boys) را در کارنامه دارد و «درو کرولو» نویسندگان و شورانرهای این مجموعه‌اند.

کرولو پیشتر به «انترتینمنت ویکلی» گفته بود: «ما فقط با «آدام نیومان» حرف زدیم. جرد کاملاً با گریم و لهجه اسرائیلی تغییر شکل پیدا کرد.» آیزنبرگ اضافه می‌کند که لتو برای این نقش از بینی مصنوعی استفاده کرده است: «پدر من اسرائیلی است اما هیچ اشکالی از لهجه نگرفت. فکر کردم: «پس مشکلی نداریم. مشکلی نداریم.»»

آیزنبرگ می‌گوید: «چیزی که سریال را از دیگر آثار این ژانر متمایز می‌کند این است که ما داستان را از زاویه دید این زوج می‌بینیم. این آئین شخصیتی درون کسب‌وکار را خواهیم دید و سپس شب هنگام به همراه آن‌ها به خانه می‌آییم.»

«وی‌کرشد» ۱۸ مارس ۲۰۲۲ از اپل تی‌وی+ پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید