news-background
news-background

تام هنکس به فیلم جدید کارگردان World War Z پیوست

«تام هنکس» در فیلم جدید «مارک فورستر» کارگردان فیلم‌های «جنگ جهانی زد» (World War Z) و «در جستجوی نورلند» (Finding Neverland) نقش‌آفرینی می‌کند. این فیلم بازسازی یک کمدی سوئدی تحت عنوان «مردی به نام اوه» (A Man Called Ove) خواهد بود.

نگارش فیلمنامه به «دیوید مگی» نویسنده نامزد اسکار «زندگی پی» (Life of Pi) و «ماری پاپینز بازمی‌گردد» (Mary Poppins Returns) سپرده شده است. مگی در فیلم نامزد بفتای «جستجوی نورلند» سابقه همکاری با فورستر را دارد.

تولید بازسازی انگلیسی-زبان «مردی به نام اوه» در سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد. نسخه سوئدی از رمانی به همین نام نوشته «فردریک باکمان» اقتباس شده بود که بیش از ۷ میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رفته است. اقتباس سوئدی از این رمان در سال ۲۰۱۵ دو نامزدی اسکار را کسب کرد و به پرفروش‌ترین فیلم خارجی زبان ایالات متحده در سال ۲۰۱۶ تبدیل شد.

هنکس که در حین پاندمی فیلم «الویس» (Elvis) به کارگردانی «باز لورمن» را ساخت، به‌تازگی در سریال «۱۸۸۱» پارامونت پلاس دیده شده، و به فیلم «شهر ستاره» (Asteroid City) «وس اندرسون» پیوسته است. «اربابان آسمان» (Masters of the Air) اپل و «پینوکیو» (Pinocchio) «رابرت زمکیس» از جمله دیگر پروژه‌های هنکس خواهند بود.

فورستر می‌گوید: «وقتی برای اولین بار رمان فردریک باکمان را خواندم، عاشق این مفهومش شدم که دوستی قدرتی دارد که زندگی یک فرد را تغییر دهد. مشتاقم که به همراه تام و ریتا [ویلسون همسر هنکس] فیلمی با لحظات طنز و پراحساس بسازیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید