news-background
news-background

انتقاد هواداران مارول از «هدر شدن» بیل اسکاشگورد در فیلم Eternals

بعضی از هواداران مارول به‌تازگی کشف کرده‌اند که «بیل اسکاشگورد» یکی از بازیگران «جاودانگان» (Eternals) بوده است. این فیلم ابرقهرمانی در ماه نوامبر گذشته در سالن‌های سینما به اکران درآمد اما چهارشنبه، ۱۲ ژانویه به پلتفرم دیزنی پلاس اضافه شد.

همزمان با انتشار نسخه‌های دیجیتال «جاودانگان»، تصاویر پشت صحنه فیلم نیز به اشتراک گذاشته شده است. در یکی از لحظات ویدیوی منتشر شده، «بیل اسکاشگورد» در حالی که نقش شخصیت «کرو» که با گرافیک رایانه‌ای خلق شده را بازی می‌کند، به رقص درمی‌آید.

بسیاری از مخاطبین فیلم با دیدن این لحظه متوجه شدند که اسکاشگورد در «جاودانگان» نقش‌آفرینی می‌کند و به همین علت در شبکه‌های اجتماعی با این ادعا که این بازیگر در فیلم «هدر شده» است، اعتراض خود را نشان دادند.

یکی از هواداران مارول می‌نویسد: «هنوز از اینکه متوجه شدم او در فیلم بازی کرده بهت‌زده‌ام. هدرشده‌ترین بازیگر تاریخ «دنیای سینمایی مارول». امیدوارم که فرصت دیگری به او بدهند.»

کاربر دیگری می‌نویسد اسکاشگورد شایسته نقشی بهتر بوده و نباید مارول او را برای شخصیتی که حتی نامش در فیلم برده نمی‌شود انتخاب می‌شده است: «راستش، مدت‌های مدیدی بود که استفاده از شخصیتی من را تا این حد گیج نکرده بود.»

«جاودانگان» به کارگردانی «کلوئی ژائو» برنده اسکار، اولین عنوان «دنیای سینمایی مارول» بود که برچسب «راتن» یا «فاسد» از «راتن تومیتوز» دریافت کرد. این فیلم گروه جدیدی از ابرقهرمانان را معرفی می‌کند، بیگانگانی باستانی که هزاران سال مخفیانه روی زمین ساکن بوده‌اند. به دنبال وقایع «انتقام‌جویان: آخر بازی»، حادثه‌ای غیرمنتظره آنان را وادار می‌کند از مخفی‌گاه بیرون آمده تا در مقابل «منحرفین/دیوینت‌ها» باستانی‌ترین دشمن بشر متحد شوند.

در «جاودانگان» مارول «جما چان» در نقش «سرسی»، «کمیل نانجیانی» در نقش «کینگو»،‌ «لورن ریدلاف» در نقش «ماکاری»، «برایان تایری هنری» در نقش «فاستوس»، «سلما هایک» در نقش «ایجک»، «لیا مک‌هیو» در نقش «اسپرایت»، «دان لی» در نقش «گیلگامش»، «بری کیوگان» در نقش «درویگ»، و «انجلینا جولی»‌ در نقش «تینا»، «ریچارد مدن» در نقش «ایکاریس» و «کیت هرینگتن» در نقش «دین ویتمن» را بازی می‌کنند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید