news-background
news-background

تریلر Last Looks: تقابل چارلی هانام و مل گیبسون در لس‌آنجلس

اولین تریلر فیلم معمایی «آخرین نگاه‌ها» (Last Looks) با بازی «مل گیبسون» و «چارلی هانام» رونمایی شد. این فیلم بر اساس کتابی به همین نام نوشته «هاوارد مایکل گولد» اقتباس شده و داستانی روایت می‌کند در مورد تقابل دو مرد نامدار در دو زمینه متفاوت.

«تیم کربی» که «بروکمایر» (Brockmire) را در کارنامه دارد کارگردان فیلم است. علاوه بر گیبسون و هانام، «مورنا باکارین» بازیگر «ددپول» (Deadpool)، «روپرت فرند»، «دامینیک موناگان» با بازی «ارباب حلقه‌ها»، «لوسی فرای» بازیگر «پدرخوانده هارلم» (Godfather of Harlem)، «کلنسی براون» و «کلیف اسمیت» در آن ایفای نقش کرده‌اند.

داستان فیلم در مورد یک مأمور سابق پلیس لس‌آنجلس به نام «چارلی والدو» با بازی هانام که زندگی آرام در اعماق جنگل را برگزیده، و «الیستر پینچ» با بازی گیبسون که یک هنرپیشه است و روزهایش را با مست کردن در حین فیلمبرداری سریال‌های تلویزیونی به شب می‌رساند. با کشف جسد بی‌جان همسر پینچ او به مظنون اصلی تبدیل شده و والدو از بازنشستگی بیرون می‌آید تا معما را حل کند.

«آخرین نگاه‌ها» ۴ فوریه همزمان با اکران در سالن‌های سینما از پلتفرم‌های دیجیتال آمریکای شمالی پخش خواهد شد، اما حدود یک ماه قبل در بازارهای دیگر پخش شده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید