news-background
news-background

سریال Gentefied نتفلیکس پس از دو فصل کنسل شد؛ بازگشت One Of Us Is Lying برای فصل دوم

نتفلیکس تأیید کرد که فصل سوم سریال درامدی «نوسازی‌شده» (Gentefied) را تولید نخواهد کرد. فصل دوم این مجموعه دو ماه قبل از این شبکه پخش شده بود.

این سریال هیچ‌گاه به فهرست ۱۰ سریال پربیننده شبکه راه پیدا نکرد، اما این تنها یکی از فاکتورهای نتفلیکس برای کنسل کردن پروژه‌هایش است. «ماروین لموس» و «لیندا ایوت چاوز» نویسندگان این سریال بودند که داستانی در شرق لس‌آنجلس و محله‌های لاتین تبار روایت می‌کرد. «جی‌جی سوریا»، «کارلوس سانتوس»، «خواکین کوسیو»، «آنی گونزالس»، «کاری مارتین لاچنی» و «هولیسا کالدرون» از جمله بازیگران این سریال بودند.

شبکه پیکاک نیز هفته گذشته اعلام کرد که سریال «یکی از ما دروغ می‌گوید» (One Of Us Is Lying) را برای فصل دوم بازمی‌گرداند. این درام نوجوانانه بر اساس رمان پرفروش «کارن ام. مک‌مانوس» ساخته شده است.

«اریکا صالح» نویسنده سریال در فصل اول، به عنوان شورانر فصل دوم انتخاب و جانشین «داریو مادرونا» شده است که همچنان یکی از تهیه‌کنندگان سریال باقی می‌ماند.

داستان فصل اول سریال در مورد پنج دانش‌آموز نوجوان با بازی «مارک مک‌کنا»، «آنالیسا کوکرین»، «چیبویکم اوچه»، «ماریانلی تخادا» و «کوپر ون گروتل» روایت می‌کند که وارد یک بازداشتگاه می‌شوند اما تنها چهار تن از آنان زنده بیرون می‌آیند. همه آن‌ها مظنونند و چیزی برای پنهان کردن دارند. فصل اول «یکی از ما دروغ می‌گوید» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۸ درصد دریافت کرده است.

پیکاک اخیراً سفارش ساخت فصل دوم سریال‌های «ما بخش‌های زنانه‌ایم» (We Are Lady Parts) و «روترفورد فالز» (Rutherford Falls) را صادر کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید