news-background
news-background

شبکه Epix فصل سوم سریال Godfather Of Harlem را می‌سازد

شبکه اپیکس سفارش ساخت فصل سوم سریال «پدرخوانده هارلم» (Godfather Of Harlem) در قالب ۱۰ قسمت را صادر کرد. تولید فصل سوم این درام تحسین‌شده تابستان آینده در نیویورک آغاز خواهد شد.

فصل دوم «پدرخوانده هارلم» پربیننده‌ترین فصل تاریخ شبکه اپیکس بوده و رکورد بیننده روزانه در پلتفرم‌های دیجیتال اپیکس را شکسته است. قسمت پایان این فصل نیز پربیننده‌ترین قسمت پخش شده از این شبکه بوده است.

این سریال به نویسندگی «کریس برانکاتو» و «پل اکستین» داستانی در مورد جنایت‌کار بدنام «بامپی جانسون» با بازی ویتاکر روایت می‌کند که در اوایل دهه‌ی ۱۹۶۰ به دنبال گذراندن ۱۱ سال حبس از زندان آزاد شد. خیابان‌های شهر نیویورک در آن سال‌ها به کنترل ایتالیایی‌تباران درآمده بود و بامپی باید سعی می‌کرد دوباره فرماندهی خانواده‌ی جنایت‌کارش را به دست می‌گرفت. «پدرخوانده‌ی آمریکایی» جنایات زیرزمینی را با جنبش‌های حقوق شهروندی در یکی از حساس‌ترین دوران تاریخ آمریکا درهم می‌آمیزد.

«مایکل رایت» مدیر شبکه اپیکس می‌گوید: ««پدرخوانده هارلم» یکی از آن سریال‌های کمیابی است که هم به شکل اعتیاد‌آوری سرگرم‌کننده است و هم عمیقاً قابل مقایسه با مسائل امروز.»

در فصل اول سریال «وینسنت دن‌افریو»، «ایلفنش هادرا»، «نایجل تاچ»، «جیانکارلو اسپوزیتو»، «لوسی فرای»، و «کلوین هریسون جونیور» ایفای نقش کردند. «پدرخوانده هارلم» در استودیوهای ای‌بی‌سی سیگنچر به تولید رسید که بخشی از استودیوهای تلویزیونی دیزنی است. برانکاتو تهیه‌کننده اجرای و شورانر سریال است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید