news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Kimi استیون سودربرگ با بازی زویی کراویتس

 

تریلر فیلم اریجینال «کیمی» (KIMI) تازه‌ترین اثر «استیون سودربرگ» با بازی «زویی کراویتس» رونمایی شد. اچ‌بی‌او مکس پیشتر اعلام کرده بود که این عنوان را ۱۰ فوریه به صورت انحصاری پخش خواهد کرد.

این فیلم یک تریلر معمایی به نویسندگی «دیوید کپ» است و داستانی در مورد فردی شاغل در زمینه تکنولوژی بازگو می‌کند که شواهدی مبنی بر وقوع جنایات خشونت‌آمیز کشف و سعی می‌کند آن‌ها را گزارش کند. این زن متوجه می‌شود برای درگیر شدن در این قضایا باید ترسناک‌ترین کار زندگی‌اش را انجام دهد: خروج از آپارتمان. «بایرن باورز»، «جیمی کمیل»، «جیکوب وارگاس»، «اریکا کریستنسن»، «درک دلگوادیو» و «دیوین راتری» دیگر بازیگران «کیمی» خواهند بود.

سودربرگ پیش‌تر در مصاحبه با پادکست «هپی سد کانفیوزد» گفته بود: «اینکه [وقایع فیلم] پس از [پاندمی] قرار داده شده یکی از جنبه‌های داستان است. در لایه‌های بالاتر فیلمی معاصر، همسو با روح زمانه در مورد غول‌های تکنولوژی است که دستگاه‌های شنوای بسیاری در بسیاری از منازل دارند و اینکه چه اطلاعاتی جمع‌آوری می‌کنند؟ و اینکه اگر شما برای یکی از این کمپانی‌ها کار کنید و داده‌هایی را آنالیز کنید که بنا به دلایلی نشانه‌دار شده‌اند. اینکه نرم‌افزار تشخیص صدا – جنبه‌هایی از صوت ضبط شده را درک نمی‌کند و یک انسان باید آن را گوش کند. و آن فرد چیزی را می‌شنود که… خوشایند نیست.»

این کارگردان در مورد شباهت «کیمی» با فیلم «مکالمه» به کارگردانی «فرانسیس فورد کاپولا» اضافه می‌کند: «تقریباً همان‌گونه است. و کمی شبیه به فیلم «پنجره پشتی» (Rear Window) [آلفرد هیچکاک] و کمی «پناهگاه» (Panic Room) [دیوید فینچر]، یعنی همه فیلم‌های محبوب من درونش وجود دارد. ایده‌ای است که «دیوید کپ» چند سال قبل به من پیشنهاد کرد. فلسفه من در مورد ایده‌ها این است که از پاسخ شما «البته» نباشد در واقع نه است. در مورد این فیلم پاسخ من «البته» بود.»

فیلم «کیمی» ۱۰ فوریه از اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ دی ۱۴۰۰ ۲۱:۳۴

Zoë ?

نمایش اسپویل