news-background
news-background

جمع‌آوری ۱۰۰ هزار امضاء برای نجات سریال Cowboy Bebop نتفلیکس

پتیشن بازگرداندن سریال «کابوی بیباپ» در نتفلیکس از ۱۰۰ هزار امضاء عبور کرده است.

پتیشن تولید فصل دوم سریال «کابوی بیباپ» (Cowboy Bebop) نت‌فلیکس از مرز ۱۰۰ هزار امضاء عبور کرد. این پتیشن تحت عنوان «نجات لایو اکشن کابوی بیباپ» تا این لحظه در وبسایت Change.org نزدیک به ۱۲۰ هزار مرتبه امضاء شده است.

پدیدآورنده این پتیشن امضاءکنندگان را افرادی توصیف کرده که خواهان تولید فصل دوم سریال لایو اکشن «کابوی بیباپ» هستند. بسیاری از هواداران منتقد اقتباس نتفلیکس از انیمه بودند و از تغییراتش نسبت به منبع ناراضی، اما تصور نمی‌کردند که شبکه به این زودی پرونده سریال را ببندد.

فصل اول «کابوی بیباپ» در ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ پخش شد و از «راتن تومیتوز» امتیاز ۴۷ درصد منتقدین و ۵۷ درصد مخاطبین دریافت کرد. پس از چند هفته نتفیلکس اعلام کرد که فصل دوم این مجموعه تولید نخواهد شد. کاهش ۵۹ درصد بینندگان در هفته دوم انتشار علت اصلی کنسل شدن سریال ذکر شده است.

انیمه پربیننده «کابوی بیباپ» در مورد چهار شخصیت به نام‌های «اسپایک اسپیگل»، «جت بلک»، «فی ولنتاین» و «ردیکال اد» بود که جنایت‌کاران سراسر منظومه شمسی را به دام می‌انداختند و حتی گاهی دنیا را نجات می‌دادند. سریال «کابوی بیباپ» مسیر پر‌پیچ‌وخمی را برای تولید پشت سر گذاشت. نت‌فلیکس تابستان سال ۲۰۱۷ نگارش فیلمنامه این پروژه را اعلام و پاییز سال ۲۰۱۸ برای تولید ۱۰ اپیزود چراغ سبز نشان داد. «دنیلا پینه‌دا»، «جان چو»، «مصطفی شاکر» و «الکس هاسل» حدود شش ماه بعد برای بازی در سریال انتخاب شدند و تولید پروژه چندین ماه بعد در نیوزلند آغاز شد.

یکی از انتقادات هواداران انتخاب چو «بیش از حد پیر» برای بازی در نقش اصلی بود. چو در مصاحبه با «والچر» گفته بود از ابتدا آگاه بوده که انتخاب او بحث‌برانگیز خواهد شد. اسپایک یک شخصیت ۲۷ ساله است در حالی که چون تابستان امسال ۴۹ ساله شده است. این بازیگر در مورد نارضایتی هواداران از انتخاب شدنش برای این نقش می‌گوید: «مهم‌ترین نگرانی من این بود که بیش از حد پیر باشم. می‌دانستم که مردم با سن من مشکل خواهند داشت. اما باید با آن کنار می‌آمدم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ دی ۱۴۰۰ ۱۷:۲۷

عجیب

نمایش اسپویل
۲۲ دی ۱۴۰۰ ۰۷:۰۹

لینک لطفاً

نمایش اسپویل
۲۲ دی ۱۴۰۰ ۱۱:۳۲

به سایت Change.org لینک داده شده.

نمایش اسپویل