news-background
news-background

کارگردان Hitman’s Bodyguard با همکاری مایکل بی فیلم The Raid را برای نتفلیکس بازسازی می‌کند

سه کارگردان بزرگ ژانر اکشن فیلم‌های «یورش» (Raid) را برای نتفلیکس بازسازی می‌کنند. «ددلاین» گزارش داده است که نتفلیکس برای بازسازی فیلم‌های «یورش» به کارگردانی «گرث اوانز»، «پاتریک هیوز» را در مقام کارگردان و «مایکل بی» را در مقام تهیه‌کننده به خدمت گرفته است. هیوز با همکاری «جیمز بوفورت» نویسنده فیلمنامه نیز خواهد بود.

قسمت اول فیلم به نویسندگی و کارگردانی اوانز داستانی در مورد یک گروه «سوات» اندونزیایی روایت می‌کند که در ساختمان یک خلافکار بی‌رحم و ارتش آدمکش‌های او گرفتار شده‌اند. این فیلم در سال ۲۰۱۲ به جشنواره تورنتو رفت و تحسین منتقدین را برانگیخت. با تبدیل شدن قسمت او به یک فیلم کالت که سونی پیکچرز کلاسیکس پخش کرد، تولید «یورش ۲» (The Raid 2) اجتناب‌ناپذیر شد.

از آن پس هالیوود در تلاش بود تا این چندگانه را ریبوت کند. نسخه جدید فیلم در فیلادلفیا روی می‌دهد و گروهی از مأمورین مخفی مبارزه با مواد مخدر به واسطه زنجیره‌ای از مخبرها در تلاشند سردسته خلافکاران را به دام بیندازند.

ایده تولید این بازسازی را هیوز مطرح کرده که فیلم «بی‌مصرف‌ها ۳» (The Expendables 3) را در کارنامه دارد. پس از آن فیلم، هیوز فیلم‌های پرفروش «بادیگارد آدمکش» (The Hitman’s Bodyguard) و دنباله آن «بادیگارد همسر آدمکش» (The Hitman’s Wife’s Bodyguard) را ساخته است. پروژه بعدی هیوز اکشن کمدی «مردی از تورنتو» (The Man From Toronto) با بازی «کوین هارت» و «وودی هارلسون» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید