news-background
news-background

سر مایکل کین نقاشی‌ها و دست‌نوشته‌های خود را به فروش می‌رساند

کین تصمیم به نقل مکان به منزلی کوچک‌تر گرفته است.

 

«سر مایکل کین» دست‌نوشته‌ها و بعضی از نقاشی‌های کلکسیون شخصی‌اش را برای نقل مکان به منزلی جدید به فروش می‌رساند. این بازیگر ۸۸ ساله برنده اسکار و همسرش و وسایل دیگر منزلشان را به فروش گذاشته‌‌اند.

ساعت مچی رولکس کین حدود ۱۲ هزار پوند ارزش‌گذاری شده در حالی که قیمت دو تابلوی هنری او در مجموع به ۱۲۰۰ پوند می‌رسد. صندلی کارگردان فیلم جنایی «کارتر را بگیر» (Get Carter) از سال ۱۹۷۱ با بازی کین در نقش «جک کارتر» گانگستر نیز حدود ۱۲۰۰ پوند قیمت دارد.

پوستر فیلم کمدی و رمانتیک «آلفی» (Alfie) که کین را نامزد اسکار کرد به قیمت ۵۰۰ تا ۸۰۰ پوند، و پوسترهای ایتالیایی فیلم «زولو» (Zulu) که او را در سال ۱۹۶۴ به شهرت بین‌المللی رساند دیگر اقلام فروشی منزل کین اعلام شده‌اند.

کین تابلوی «پیل پارک» (Peel Park) اثر «ال‌اس لوری» که اثری با پاستل گچی است را نیز با قیمت ۱۸ هزار پوند به فروش می‌رساند. «عاشقان در درخت» (Les Amoureux Dans L'Arbre) اثر «مارک شاگال» نقاش روس-فرانسوی دیگر دارایی ارزشمند کین است که ممکن است تا ۵۰ هزار دلار فروخته شود.

کین اعتراف می‌کند: «با جدایی از بسیاری از گنجینه‌های زندگی شخصی و حرفه‌ای‌ام غمگین خواهم شد، اما وقت درستی است برای فراموش کردنشان. امیدوارم که این دست‌نوشته‌ها برای صاحبان تازه‌‌شان همچون ما لذت‌بخش باشند.»

کین چند ماه قبل در مصاحبه‌ای فیلم کمدی-درام «پرفروش‌ترین‌ها» (Best Sellers) را «آخرین فیلم» خود خواند اما مدتی بعد تأکید کرد که هنوز بازنشسته نشده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید