news-background
news-background

ویلم دفو: بازخوردهای منفی باعث شد ظاهر «گرین گابلین» در Spider-Man No Way Home تغییر کند

«ویلم دفو» ستاره نقش «گرین گابلین» در فیلم «مرد عنکبوتی ۱» (Spider-Man)  در سال ۲۰۰۲، پس از گذشت ۲۰ سال بار دیگر نقش این شخصیت منفی را در فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) بازی کرد. علاوه بر دفو در نقش «گرین گابلین»، «آلفرد مولینا» در نقش «دکتر اختاپوس» و «جیمی فاکس» در نقش «الکترو»، دیگر شخصیت‌های منفی فیلم «راهی به خانه نیست» بودند.

دفو در مصاحبه جدیدی با «نیویورک تایمز» درباره یک تغییر جزئی در لباس «گرین گابلین» گفته است. او فاش می‌کند که طرفداران مرد عنکبوتی از لباس «گرین گابلین» به خصوص چشم‌های زرد عجیب او، در فیلم «سم ریمی» انتقادات زیادی کرده بودند. به همین دلیل پس از دریافت پیشنهاد برای حضور دوباره در این نقش، دفو با دقت درباره اعمال تغییر در لباس این شخصیت فکر کرد و به این نتیجه رسید که توانایی نشان دادن احساسات در صورت می‌تواند به شخصیت «گرین گابلین» عمق بیشتری ببخشد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

پس از اکران فیلم، نظرات مثبت طرفداران به تغییرات این شخصیت نشانگر موفقیت دفو بود. او توانست دوباره، دل نسل جدیدی از طرفداران مرد عنکبوتی را به دست آورد. او در مصاحبه‌اش گفت: «اگر بخواهم روراست باشم، باید بگویم که از انتقاداتی که برخی طرفداران از لباس «گرین گابلین» می‌کردند در آن زمان آگاهی داشتم. این انتقاد بارها و بارها تکرار شد و در نهایت تصمیم گرفتم تغییراتی اعمال کنم. من خیلی به این مسئله فکر نمی‌کنم چون به ابراز احساسات با چهره‌ام فکر نکرده بودم. چهره‌ام دلم را دنبال می‌کند. چهره تنها یکی از راه‌های بیان احساسات است.»

پیش از این، دفو در مصاحبه‌ای شرایطش برای بازی در نقش «نورمن آزبورن» را اعلام کرده بود. این بازیگر ۶۰ ساله اصرار داشت که صحنه‌های اکشن را خودش بازی کند: «برای من انجام کارهای جسمانی مهم بود. در حقیقت، یکی از اولین چیزهایی که به «جان واتس» و «ایمی پاسکال» گفتم وقتی پیشنهاد حضور در این فیلم را به من دادند این بود که گوش کنید، من نمی‌خواهم تنها در یک صحنه کوتاه حضور داشته باشم. من می‌خواهم صحنه‌های اکشن را نیز خودم انجام دهم زیرا برای هیجان‌انگیز است. به علاوه اگر در صحنه‌های اکشن حضور نداشته باشم نمی‌توانم هیچ جذابیتی به فیلم اضافه کنم. صحنه‌های اکشن، ارتباط تو و شخصیتت را با فیلم شکل می‌دهد. به نوعی، باعث می‌شود جایگاه واقعیت را در فیلم پیدا کنی.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید