news-background
news-background

بازیگران Spider-Man: No Way Home برای دیدن فیلم مخفیانه وارد سالن‌های سینما شده‌اند

[حاوی اسپویلر از فیلم «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست»]

«راهی به خانه نیست» یکی از محرمانه‌ترین پروژه‌های هالیوود در دهه‌های گذشته بود.

«مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) سونی و مارول اواسط ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ با حضور «تام هالند»، «زندیا» و «بندیکت کامبربچ» در بعضی از مراسم افتتاحیه اکران شد. اما «توبی مگوایر» و «اندرو گارفیلد» بازیگرانی بودند که به علت محرمانه بودن نقش‌شان در فیلم، باید در خانه می‌ماندند و مانع از افشای اسپویلرها می‌شدند. در این فیلم «پیتر پارکر» هالند با نسخه‌های دیگری از همین شخصیت با بازی مگوایر و گارفیلد همکاری می‌کند.

گارفیلد در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» می‌گوید: «هنوز باور نمی‌کنم که اتفاق افتاده. شب افتتاحیه مخفیانه وارد یک سالن سینما شدم و با یک کلاه بیس‌بال و ماسک فیلم را نگاه کردم. راستش، توبی هم همراه من بود. من و توبی مخفیانه وارد یک سالن سینما شدیم و هیچ‌کس نمی‌دانست که ما آن‌جا هستم. اتفاق واقعاً زیبایی بود که در آن با هم سهیم می‌شدیم.»

گارفیلد پیش‌تر به «ورایتی» گفته بود: «حتی انتظار نداشتم که در مورد بازی دوباره در نقش پیتر پارکر بحثی شود. از اینکه قرار بود فقط یک هوادار باشم هیجان‌زده بودم. اما ایمی پاسکال و کوین فایگی و جان واتس با من تماس گرفتند و ایده‌اش را پیشنهاد کردند. فوراً غیرقابل‌انکار شد. به‌نظر به‌شدت جذاب و روحانی می‌آمد – چالش‌برانگیز و از نظر مضمون جالب. به عنوان یک هوادار «مرد-عنکبوتی»، دیدن سه نسخه از شخصیت در یک قاب کافی بود.»

گارفیلد در سال ۲۰۱۲ با «مرد-عنکبوتی شگفت‌انگیز» (The Amazing Spider-Man) «مارک وب» و دنباله آن در نقش «پیتر پارکر» ظاهر شده بود. قسمت دوم به قدری نقدهای منفی دریافت کرد که سونی تولید قسمت سوم و احتمالاً پایانی را لغو کرد.

این بازیگر ۳۴ ساله در بخش دیگری از مصاحبه با «ورایتی» گفته بود که او و مگوایر تنها دو هفته برای «راهی به خانه نیست» جلوی دوربین رفته‌اند: «فکر می‌کنم موفق به انجام کاری شدیم که فقط قرار نبود بیاییم و بگویم: «سلام! خداحافظ!»» گارفیلد ادامه می‌دهد که قطعاً حاضر است دوباره نقش «مرد-عنکبوتی» را در فیلم‌های بعدی بازی کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید