news-background
news-background

اندرو گارفیلد سکوتش را در مورد [اسپویلر] شکست

گارفیلد فاش می‌کند که یکی از بهترین صحنه‌های «راهی به خانه نیست» را بداهه‌پردازی کرده است.

[حاوی اسپویلر از فیلم «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست»]

«اندرو گارفیلد» که ماه‌ها حضور خود در فیلم ابرقهرمانی «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) سونی و مارول را انکار می‌کرد، سرانجام سکوتش را شکست و از تجربه بازگشت به نقش «پیتر پارکر» گفت. راز بازگشت مردان عنکبوتی سابق به «راهی به خانه نیست» مدت‌ها قبل برملا شده بود وقتی که «آلفرد مولینا» در مصاحبه با «ورایتی» دست مارول و سونی را رو کرد. در چند هفته اخیر، استودیوها و بازیگران با دروغ‌پردازی سعی کردند بر شدت غافلگیری‌های فیلم اضافه کنند و کم و بیش موفق شدند چرا که «راهی به خانه نیست» پرفروش‌ترین فیلم تاریخ استودیوی سونی شد.

گارفیلد که امسال در فیلم‌های «چشمان تمی فی» (The Eyes of Tammy Faye) و «تیک تیک بوم» (tick, tick... BOOM) هم ظاهر شده، به اعتقاد بسیاری تنها به خاطر انکار حضورش در «راهی به خانه نیست» در مصاحبه‌ها شایسته جایزه اسکار است.

این بازیگر ۳۸ ساله در مصاحبه جدیدی با «ورایتی» سکوتش را شکسته و از احیای «پیتر پارکر» فیلم‌های «مرد-عنکبوتی شگفت‌انگیز» (Amazing Spider-Man) گفته است: «خیلی قدردان هستم. از اینکه برای شخصیت پیتر فیلم‌های من داستان را به سرانجام رساندیم خیلی خیلی قدردانم. عاشق این شخصیت هستم و خوشحالم که توانستم با این بازیگران فوق‌العاده و سونی و مارول همکاری کنم. لذت‌بخش بود، و حس خاتمه‌ای را به من داد. پرسش‌های بی‌پاسخ بسیاری در مورد پیتر من وجود داشت که باقی مانده بود. باید برمی‌گشتم و او را به التیام می‌رساندم. از این گذشته، از پیتر [با بازی «تام هالند»] پشتیبانی می‌کردم و تکمیل سه‌گانه او را محترم می‌شمردم، نه اینکه آن را بر هم بزنم و دوری کنم.»

به دنبال اکران «راهی به خانه نیست»، بسیاری از هواداران مارول و «مرد-عنکبوتی» خواهان تولید قسمت سوم فیلم‌های «مرد-عنکبوتی شگفت‌انگیز» شدند. گارفیلد در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ در قسمت‌های اول و دوم این فیلم برای سونی نقش «پیتر پارکر» را بازی کرد.

گارفیلد در بخش دیگری از مصاحبه با «ورایتی» فاش می‌کند که یکی از بهترین لحظات «راهی به خانه نیست» را بداهه‌پردازی کرده است. در لحظات پایانی فیلم، پیتر گارفیلد آن دو پیتر دیگر با بازی هالند و «توبی مگوایر» را «برادران» خود می‌خواند و می‌گوید دوستشان دارد. گارفیلد می‌گوید: «بحث‌های عمیق‌تری می‌کردیم و از تجارب خود با شخصیت می‌گفتیم. و ایمی پاسکال را داشتیم که ۹ فیلم از جمله «دنیای عنکبوتی» (Spider-Verse) را ساخته. برای او یک تجربه افشاگرانه بود، و متوجه شد که چقدر عمر و وقت خودرا وقف این شخصیت کرده. زیبا و ژرف بود.»

گارفیلد سپس اضافه می‌کند: «جمله‌ای در فیلم وجود دارد که من به [مگوایر و هالند] نگاه می‌کنم و به آن‌ها می‌گویم دوستشان دارم. فقط من بودم که به آن‌ها اظهار عشق می‌کردم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید