news-background
news-background

تریلر رسمی فصل چهارم Ozark منتشر شد

نت‌فلیکس تریلر رسمی فصل چهارم سریال «اوزارک» (Ozark) را رونمایی کرد. این فصل از درام پربیننده شبکه در ماه ژانویه پخش خواهد شد.

در فصل سوم، مارتی با بازی «جیسون بیتمن» و وندی با بازی «لورا لینی» سعی می‌کنند کازینو را گسترش دهند. علاوه بر لینی و بیتمن، در فصل سوم «جولیا گارنر» برنده امی، «جنت مک‌تیر»، «تام پلفری»، «سوفیا هابلیتز»، «اسکایلر گیرتنر»، «چارلی تاهان» و «جسیکا فرانسیس دوکس» به ایفای نقش پرداختند. «ورونیکا فالکن»، «الی استروکر»، و «بروس دیویسون» دیگر بازیگران فصل چهارن خواهند بود.

فصل سوم «اوزارک» بهترین نقدهای تاریخ چند ساله‌اش را دریافت کرد. همزمان با پخش این فصل از سریال، بیتمن به هواداران هشدار داده بود که «اوزارک» به انتهای راه نزدیک می‌شود. او در آن زمان گفت که از ابتدا «سه فصل، چهار فصل، پنج فصل، یا چیزی در این حدود» در ذهن داشته است. «جیسون بیتمن» یکی از ستارگان و تهیه‌کنندگان سریال در مورد فصل آینده گفته بود: «یک فصل طولانی‌تر از معمول به معنای مشکلات بزرگ‌تر از معمول برای خانواده‌ی برد است. خوشحالم که به شکل‌(های) هیجان‌انگیز به پایان می‌رسد.»

«کریس ماندی» به عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده با فصل چهارم بازخواهد گشت. بیتمن و «لورا لینی» به همراه «پاتریک مارکی» و «جان شیبان» از جمله دیگر تهیه‌کنندگان سریال خواهند بود.

نت‌فلیکس تابستان سال گذشته اعلام کرد که «اوزارک» برای فصل چهارم و پایانی بازخواهد گشت و در قالب ۱۴ اپیزود ساخته خواهد شد. آخرین فصل این سریال همچون درام‌های «برکینگ بد» و «مد من» در دو بخش روی ایر خواهد رفت.

فصل چهارم سریال «اوزارک» ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید