news-background
news-background

نیکلاس کیج: به فرانسیس فورد کاپولا التماس کردم اجازه دهد در Godfather بازی کنم

کیج می‌گوید به عمویش «فرانسیس فورد کاپولا» التماس کرده تا نقشی در سه‌گانه «پدرخوانده» به او بسپارد.

 

«نیکلاس کیج» در مصاحبه جدیدی فاش کرده است که زمانی به عمویش «فرانسیس فورد کاپولا» التماس کرده اجازه دهد نقشی در سه‌گانه «پدرخوانده» (The Godfather) بازی کند. کیج که در زمان تولید «پدر خوانده ۳» (The Godfather Part III) در سال ۱۹۹۰ حدوداً ۲۵ ساله بوده به کاپولا گفته است: «واقعاً فکر می‌کنم باید در فیلم شما بازی کنم.»

کیج در مصاحبه با همبازیانش در میزگرد «هالیوود ریپورتر» می‌گوید: «گفتم: «عمو، واقعاً باید در فیلم شما بازی کنم. فکر می‌کنم فکر بدی نباشد که من را انتخاب کنید. شاید بتوانم این نقش را بازی کنم.» کیج ادامه می‌دهد: «می‌خواست اندی گارسیا را انتخاب کند و من می‌گفتم: «من خودم را فرزند «جیمز کان» می‌بینم، اما او می‌خواهد نقش پسر سانی را بازی کند. او نقش پسر مایکل را بازی نمی‌کند. او پسر سانی است.»

با این حال، کاپولا هیچ‌گاه کیج را برای این سه‌گانه انتخاب نکرد. کیج ادامه می‌دهد: «قرار نبود اتفاق بیفتد. نه، هیچ‌وقت قرار نبود اتفاق بیفتد. فیلمی بود که به من اجازه ندادند بازی کنم  اما خیلی دوست داشتم در آن باشم. در آن فیلم.»

کیج تا آن سال سابقه بازی در «بزرگ کردن آریزونا» (Raising Arizona)، «ماه زده» (Moonstruck) و «ماهی جنگی» (Rumble Fish) کاپولا را داشت.

کیج این ماجرا را در پاسخ به این پرسش که چه فیلمی دوست داشته بازی کند اما به او اجازه نداده‌اند به اشتراک می‌گذارد و سپس می‌گوید: «جواب خجالت‌آوری به پرسش شماست، چون خانوادگی است.»

کیج به‌تازگی در فیلم «خوک» (Pig) ظاهر شده و در این میزگرد مقابل «سایمون رکس»، «اندرو گارفیلد»، «جاناتان میجورز»، و «پیتر دینکلج» قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ دی ۱۴۰۰ ۲۳:۱۲

جالب بود

نمایش اسپویل