تخفیف ۲۰ درصدی به مناسبت رونمایی از نسخه جدید ۳۰نما

سلام به دوستان عزیز ۳۰نما

مدت ها بود که براتون این سورپرایز رو در نظر داشتیم و دلمون میخواست هرچی زودتر کارای ورژن جدید سایت تموم شه تا بتونیم ازش رونمایی کنیم ?

و حالا بعد از مدت ها این اتفاق افتاده ?

برای رونمایی از نسخه جدید تیم برنامه نویسی ما شبانه روز چند ماهی در تلاش بودن و بیش از ۱۲۰،۰۰۰ خط کد نویسی کردند تا بالاخره به جایی برسه که ما از نتیجه راضی باشیم، امیدواریم که شما هم اندازه ی ما ورژن جدید سایت رو دوست داشته باشید ?

به مناسبت این اتفاق خوب براتون تخفیف هم در نظر گرفتیم که بتونید اشتراکتون رو تمدید و یا اگر تازه با ما آشنا شدید برای اولین بار اشتراک تهیه کنید و از ورژن جدید سایت لذت ببرید ??

راستی اگه سایت جدید رو پسندیدی این خبر رو به دوستانتون هم بدین که تا تخفیف داریم بتونن اشتراک تهیه کنن و از ورژن جدید سایت هم استفاده کنن ?

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ۲۳:۳۳

عالی

نمایش اسپویل
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ۲۲:۰۴

قالب جدید عالیه. حرف ندارید

نمایش اسپویل
۷ بهمن ۱۴۰۰ ۱۹:۴۵

دو ایراد بزرگ و یه ایراد کوچک داره. اول اینکه معلوم نیست صفحه درخواست ها کجاست؟ حذف شده؟ دوم اینکه وقتی در جستجوی ساده میخوای فیلمی رو سرچ کنی حتما باید یه صفحه جدا باز کنی وگرنه صفحه ای که درش هستی رو بخوای نگه داری میپره و بجاش نتایج جستجو میاد. ایراد کوچیک هم برای باز کردن لیست مورد علاقه یا تماشا یا اطلاع رسانی باید کلیک اضافه تر بکنی تا به لیست برسی

نمایش اسپویل
۲۹ دی ۱۴۰۰ ۱۵:۵۵

با درود، برخلاف برخی از دیگر دوستان، من خیلی خیلی زیاد قالب جدید و بروزرسانی رو دوست دارم، به نظرم سرعت سایت هم به شکل قابل توجهی زیاد شده. تشکر تشکر البته قالب قبلی در برخی موارد هم برتری داشت نسبت به این قالب. امیدوارم این موارد رو به قالب اضافه کنید یا اصلاح نمایید: 1) پوسته های روشن الان فقط یکی هستش و 5 تا پوسته تاریک داریم، لطفا تعداد پوسته های روشن را افزایش دهید. پوسته های تاریک چشمانم رو اذیت می کنند. 2) مثل قالب قبلی، در صفحه اصلی، به جز نمره IMDB، تعداد آرا هم مشخص باشه. تعداد آرا مسئله خیلی مهمی هستش. 3) در بخش، گزینه تایید و رد، وقتی ثبت می کنیم، معلوم نمیشه که ثبت کردیم. این ایراد مهمی هستش.

نمایش اسپویل
۲۸ دی ۱۴۰۰ ۰۴:۲۳

خسته نباشین مرسی، من یک روزه به قالب جدید عادت کردم فوق‌العاده‌ست شیک و حرفه‌ای شده خواهشم اینه فیلم‌ها مستندها سریال‌های آنلاین‌تون رو از بین آثار مهجور و کمتردیده‌شده هم انتخاب کنین، گاهی مواقع دانلود خیلی وقتگیر میشه

نمایش اسپویل
بیشتر