news-background
news-background

تریلر فصل سوم سریال After Life منتشر شد

نت‌فلیکس تریلر فصل سوم و پایانی سریال کمدی تلخ «پس از زندگی» (After Life) «ریکی جرویز» را رونمایی کرد. این فصل به نویسندگی و کارگردانی جرویز برنده امی ۱۴ ژانویه پخش خواهد شد.

جرویز در سریال «پس از زندگی» نقش شخصیتی به نام «تونی جانسون» را بازی می‌کند، مردی که همسر خود لیسا را از دست داده و در برای یک روزنامه کار می‌کند. فصل دوم «پس از زندگی» با بازی جرویز، «اشلی جنسن»، «دایان مورگان»، «مندیپ دیلیون»، «پل کی»، «کری گودلیمن»، و «دیوید بردلی»، از مجموع ۲۸ نقد امتیاز ۷۵ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرد.

جرویز پیش‌تر در مورد پایان سریال گفته بود: «تصمیمم را گرفته‌ام – فصل چهارمی در کار نخواهد بود.» او نقش خود به عنوان نویسنده را با یک رهبر ارکستر که پشت به مخاطب دارد مقایسه می‌کند و می‌گوید: «مخاطب فکر می‌کند که فصل دیگری می‌خواهد اما اطمینان ندارد، تردید دارد، بنابراین باید مراقب باشید.» این کمدین در مراسم «جوایز تلویزیون ملی» (NTA) بریتانیا که ۹ سپتامبر برگزار شد، روی صحنه پس از دریافت جایزه بهترین کمدی با سریال «پس از زندگی» گفت: «من [این سریال را] به خاطر پول می‌سازم… دلیل دومش شمایید.»

در تریلر فصل سوم که انتظار می‌رود پراحساس‌تر از همیشه باشد، تونی چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای نشان می‌دهد و ناگهان شروع می‌کند به درک این حقیقت که مهربان بودن زندگی را لذت‌بخش می‌سازد.

نت‌فلیکس فصل سوم «پس از زندگی» را ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ پخش می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید