news-background
news-background

ماریسا تومی: «عمه می» در Spider-Man بهتر است هم‌جنس‌گرا باشد

وقتی فیلم «مرد-عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) در سال ۲۰۱۹ روی پرده رفت، فاش شد که «عمه می» با بازی «ماریسا تومی» و «هپی هوگان» با بازی «جان فاورو» یک رابطه رمانتیک آغاز کرده‌اند. در آن فیلم هوگان اعتراف کرد که عاشق می است، اما «پیتر پارکر» با بازی «تام هالند» با این رابطه مخالفت کرد. تومی به‌تازگی در مصاحبه با «گیکس آو کالر» فاش کرده است که در ابتدا تمایل داشته شخصیتش با یک زن قرار بگذارد.

تومی می‌گوید: «در مقطعی، پیش از پیدا شدن سروکله هپی، لحظه‌ای بود که حس کردم: «شاید بهتر باشد که با یک زن باشد.» چون بن رفته و حالا او باید با چه کسی باشد» در موردش حرف می‌زدیم. راستش می‌خواستم «ایمی پاسکال» تهیه‌کننده سونی دوست دخترم باشد. می‌گفتم: «هیچ‌کس ایمی را نشناخته. در صحنه‌ای به او برمی‌خورم و سلامی می‌کنم» و این صحنه ظریفی خواهد شد.»

«جاناتان گلدستین» نویسنده «مرد-عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) ماه گذشته در مصاحبه با «کامیک‌بوک» فاش کرد که مارول و تومی حتی پیش از استخدام نویسندگان قراردادی منعقد کرده بودند.

«مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) سونی و مارول به‌تازگی در سراسر دنیا به نمایش درآمده و انتظار می‌رود تا ساعاتی دیگر از فروش جهانی ۱ میلیارد دلاری عبور کند. «راتن تومیتوز» پنجشنبه گذشته اعلام کرد که «راهی به خانه نیست» با امتیاز ۹۹ درصد بالاترین امتیاز مخاطبین ثبت شده در تاریخ خود را با دست کم ۲۰ هزار رأی کسب کرده است.

«اریک سامرز» یکی از نویسندگان «راهی به خانه نیست» اخیراً در مصاحبه با «دیسکاسینگ فیلم» ادعا کرده است که صحنه‌های بسیاری از فیلم حذف شده است: «دست آخر، فیلم «مرد-عنکبوتی» است، باید داستان «پیتر پارکر» را بازگو کنید و همه‌چیز باید در خدمت آن باشد. بنابراین باید تصمیمات دردناک زیادی گرفته می‌شد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ دی ۱۴۰۰ ۰۰:۰۴

ایده جالبی خواهد بود.

نمایش اسپویل
۴ دی ۱۴۰۰ ۱۸:۳۴

جالبه سیاه ها و همجنسگرا ها وبه جای اینکه بتونند از خودشون و پتانسیل های خودشون قهرمان بسازن و شخصیت موندگاری رو خلق کنند افتادن به جون دیگران هی دستاورد ها دیگران رو مصادره به مطلوب میکنند.

نمایش اسپویل
۴ دی ۱۴۰۰ ۱۴:۴۲

همجنس گرا ها خودشونو به آب و آتیش زدن که تو جامعه به عنوان یه عضو معمولی پذیرفته بشن، طرد و مورد نفرت واقع نشن. تا زمانی موفق بودن تو این کار و با این کارشون خیلی تمیز همه چیز رو ریست کردن، دوباره همه جامعه ازشون متنفره. شاید باید همینجوری باشه. حس میکنن دنیا بهشون بدهکاره یا کار شاقی کردن الان اسم همجنس گرا به گوشم میخوره حالت تهوع میگیرم، همینو میخواستید؟ واسه این تلاش کردید؟ :))

نمایش اسپویل
۵ دی ۱۴۰۰ ۱۵:۲۵

اصلا انیمه باز نیستم اونجوری ... خیلی نرمال مثل همه کارای میازاکی رو نگاه کردم و دوست داشتم، ادامه ش چندتا کار ماکوتو شینکای، بعد اون آکیرا رو خیلی دوست داشتم، کاگویا خیلی آرت استایل جالبی داشت، بعدش چندتا سری دیدم. از آکامه شروع کردم و اصلا پرفکت نیست ولی یه جورایی دوست داشتنیه، دث نوت و اتک آن تایتان و نصفه ول کردم که اولی خیلی زیاد کش میاورد و اتک هم با تغییر استدیو تغییر ماهیت داد. دارکر دن بلک و فیت زیرو و دیدم که بد نبودن(کش میارن شدید)، توکیو غول که بد خراب کرد، نئون جنسیس خوب بود، بعد اون claymore و... الان میخوام ارسلان و ببینم. یه انیمه هست Belladona of sadness تو صدر لیستمه انیمه از اون سوراخ خرگوش هاست که سرشو بگیری تا ابد به تهش نمیشه رسید :))

نمایش اسپویل
۵ دی ۱۴۰۰ ۱۱:۱۶

دوست من در لیستتون یه چندتا انیمه دیدم گفتم شاید انیمه بین باشید؟ میخواستم ازتون بپرسم چه انیمه هاییو دیدین یا قصد تماشا دارین؟

نمایش اسپویل
۵ دی ۱۴۰۰ ۱۱:۰۷

دقیقا

نمایش اسپویل
۵ دی ۱۴۰۰ ۰۹:۵۹

حرفت اصلا بی راه نیست و منطقیه .... گاهی فکر میکنم شاید این یه متد کنترل جمعیت باشه :))

نمایش اسپویل
۴ دی ۱۴۰۰ ۱۹:۰۶

اونا شمارو کار ندارن جامعه هدفشون کودکان و نوجووناست خصوصا کودکان

نمایش اسپویل
۴ دی ۱۴۰۰ ۱۴:۰۷

نمیدونم چرا هی تیتر این خبر رو میخونم خندم میگیره ای کاش یه چندتا کمپانی فیلمسازی جدا برای همجنسگرایان و فمنیست ها درست میشد میشستن فیلم های خودشون رو میساختن از بهترین خاطرات ما میکشیدن بیرون ب امید روزی که فیلم عطر خوش مرد ساخته بشه.....

نمایش اسپویل