news-background
news-background

انتقاد کارگردان Ghostbusters از قرار نگرفتن فیلمش در کلکسیون سونی

«پل فیگ» از سونی به دلیل قرار ندادن فیلم «شکارچیان روح» (Ghostbusters) سال ۲۰۱۶ او در کلکسیون گردآوری‌شده سونی تحت عنوان «کلکسیون نهایی» انتقاد کرد. این مجموعه دارای هشت دیسک است و از فیلم‌های «شکارچیان روح» (Ghostbusters) اول، «شکارچیان روح ۲» (Ghostbusters II)، و «شکارچیان روح: آخرت» (Ghostbusters: Afterlife) که امسال اکران شد تشکیل شده است. با این حال در این کلکسیون اثری از ریبوت «شکارچیان روح» فیگ با بازی «کریستن ویگ»، «ملیسا مک‌کارتی»، «لزلی جونز» و «کیت مک‌کینان» نیست.

فیگ در صفحه توییتر خود خطاب به سونی پیکچرز می‌نویسد: «تردید ندارم که باید اشتباهی پیش آمده باشد. هواداران زیادی داریم و بیل، دن و ارنی در آن بودند و جایزه بهترین فیلم از طرف «انتخاب کودکان» را نیز در آن سال دریافت کرد. بنابراین، به گمانم فقط یک از قلم افتادگی باشد؟»

فیلم فیگ در سال ۲۰۱۶ به همراه دو قسمت اول عرضه شد و هنوز در آمازون قابل خریداری است. آن فیلم با بودجه ۱۴۴ میلیون دلاری تولید شد و ۲۲۹ میلیون دلار فروخت. بازیگران تماماً زنانه «شکارچیان روح» در آن زمان با انتقاد برخی از مخاطبین همراه بود. «ملیسا مک‌کارتی» در یکی از مصاحبه‌هایش در این خصوص گفت که حس می‌کند «عده بسیار بسیار بسیار قلیلی از مردم» واکنشی ضد-زنانه به فیلم نشان داده‌اند. این فیلم بر اساس ۳۹۰ نقد امتیاز ۷۴ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید