news-background
news-background

انتقاد تند ریکی جرویز از مسئولین بریتانیایی قانون‌شکنی که «نمک روی زخم مردم می‌پاشند»

این کمدین می‌گوید: «وارد بحث‌های سیاسی نمی‌شوم اما همه آن‌ها کثافتند.»

 

«ریکی جرویز» به اعضای حرب محافظه‌کار بریتانیا که به نظر قوانین کووید را شکسته‌اند تاخته است. این تصاویر اعضای حزب از جمله «بوریس جانسون» نخست وزیر بریتانیا را در یک گردهمایی نشان می‌دهد که می سال ۲۰۲۰ برگزار شده بود.

در آن زمان اولین قرنطینه بریتانیا آغاز شده بود و تجمع در فضای بسته ممنوع بود. در یکی از تصاویر جانسون در حال نوشیدن شراب و پنیر به همراه همسر و همکارانش به چشم می‌خورد.

اخیراً گزارش شد که بعضی از اعضای این حزب در تاریخ ۱۷ دسامبر – وقتی که مردم نمی‌توانند به مناسبت کریسمس دوستان و خویشان خود را ملاقات کنند، در دفتر کابینه حضور پیدا کرده‌اند.

جرویز در مورد این تصاویر می‌گوید: «می‌دانید بدتر از همه چه چیزی است؟ جدا از پاندمی و استیصالش و مرگ‌ها و فشاری که روی کادر درمان و آدم‌هایی که زندگی‌شان مختل شده. بدترین چیز این مسئولین حرامزاده لعنتی‌اند که هر کاری می‌خواهند می‌کنند.»

جرویز ادامه می‌دهد: «می‌بینم که مردم با دیدن این ضیافت‌ها می‌گویند: «این روزی است که نتوانستم مادرم را در بیمارستان ببینم» یا «نتوانستم به مراسم خاکسپاری پدرم بروم.» چون این مسئولین برخوردار و پرزرق‌وبرق مثل چارلی شین لعنتی رفتار می‌کنند. یعنی نمک روی زخم می‌پاشند. وارد بحث‌های سیاسی نمی‌شوم، اما همه این‌ها کثافتند.»

جرویز به زودی در فصل جدید «پس از زندگی» (After Life) نت‌فلیکس دیده خواهد شد. فصل دوم این کمدی تلخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ روی ایر می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ دی ۱۴۰۰ ۱۳:۰۸

اگه تو ایران یکی اینجوری حرف می زد خودتون حدس بزنید چه بلایی سرش میومد

نمایش اسپویل