news-background
news-background

تأخیر در اکران Operation Fortune: Ruse de Guerre جیسون استاتهام و Black Phone ایتان هاک؛ Blue Beetle از HBO Max پخش نخواهد شد

استودیوی اس‌تی‌اکس اعلام کرد که فیلم «عملیات فورچن: نیرنگ جنگ» (Operation Fortune: Ruse de Guerre) با بازی «جیسون استاتهام» را به جای ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۲۲ اکران می‌کند. این استودیو می‌گوید فیلم ترسناک و فراطبیعی «بد رست» (Bed Rest) با بازی «ملیسا باررا» را نیز ۱۵ ژوئیه آینده روی پرده می‌برد تا در این تاریخ با «قطار سریع السیر» (Bullet Train) سونی و «برد پیت» رقابت کند.

استاتهام در «نیرنگ جنگ» نقش «اورسون فورچن»، «آبری پلازا»، «جاش هارتنت»، «هیو گرنت»، و «کری الوس» از جمله بازیگران این فیلم بوده‌اند. داستان فیلم در مورد یک مأمور MI6 با بازی استاتهام است که از سوی یک آژانس اطلاعاتی بین‌المللی وظیفه دارد مانع از فروش یک سلاح مرگبار شود.

 استودیوی بلوم‌هوس نیز از سوی دیگر اعلام کرده است که فیلم «تلفن سیاه» (The Black Phone) با بازی «ایتان هاک» را به جای ۴ فوریه در تاریخ ۲۴ ژوئن سال ۲۰۲۲ اکران می‌کند.

داستان فیلم در مورد پسر ۱۳ ساله‌ای است که پس از ربوده‌شدن توسط یک کودک‌کش و محبوس شدن در یک زیرزمین تماس‌هایی از قربانیان قبلی قاتل روی یک تلفن مرموز و قطع شده دریافت می‌کند. «تلفن سیاه» اقتباسی است از داستانی به همین نام نوشته «جو هیل» که در سال ۲۰۰۷ منتشر شده بود. «جیمز رنسون»، «جرمی دیویس»، «میسون تامس»، و «مدلین مک‌گرا» از جمله دیگر بازیگران «تلفن سیاه» خواهند بود.

این هفته گزارش شد که فیلم «بلو بیتل» (Blue Beetle) به جای پخش انحصاری از اچ‌بی‌او مکس، پاییز سال ۲۰۲۳ تنها در سالن‌های سینما اکران خواهد شد. پیش‌تر گزارش شده بود که «سولو ماریدوئنیا» بازیگر سریال پربیننده «کبرا کای» (Cobra Kai) به فیلم «بلو بیتل» اچ‌بی‌او مکس پیوسته است.

«بلو بیتل» تنها یکی از چندین فیلم دی‌سی برای شبکه استریم ویدیوی اچ‌بی‌او مکس متعلق به کمپانی وارنرمیدیا است. پیش‌تر تولید «بت‌گرل» (Batgirl) با بازی «لزلی گریس» و «استاتیک شاک» (Static Shock) گزارش شده بود.

این فیلم در حال حاضر قرار است ۱۸ آگست ۲۰۲۳ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید