news-background
news-background

تاریخ پخش نسخه آیمکس مستند Voyage of Time ترنس مالیک اعلام شد

پلتفرم MUBI اعلام کرد که مستند «سفر زمان: یک مستند آیمکس» (Voyage of Time: An IMAX Documentary) «ترنس مالیک» را دسامبر امسال به صورت انحصاری پخش می‌کند.

این مستند که تریلر آن هم رونمایی شده پیدایش عالم را بررسی خواهد کرد و تصاویری دیدنی از دنیای طبیعی و فراطبیعی به نمایش می‌گذارد. این فیلم علاوه بر این تاریخ تاریخ جهان را از «انفجار بزرگ» تا عصر دایناسورها و زمان حال را بازبینی می‌کند. «برد پیت» راوی این مستند خواهد بود.

اساس این مستند را پژوهش‌های علمی و تصاویر چشم‌نوازی اثر «دن گلس» استاد جلوه‌های ویژه نامزد بفتا تشکیل خواهد داد. بعضی از تصاویر دیگر این مستند نیز از کاوشگران فضایی ناسا به دست آمده و گوشه‌هایی دیده‌نشده از منظومه شمسی را به شکل پانورامیک ارائه می‌دهد.

«سفر زمان» اولین فیلم مستند مالیک است اما او در فیلم‌های داستانی پیشین خود از جمله «درخت زندگی» (The Tree of Life) با بازی پیت که در سال ۲۰۱۱ عرضه شد، از تصاویر مشابهی استفاده کرده بود. مالیک با «درخت زندگی» نامزد اسکار بهترین کارگردانی شد.

این مستند از ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ با فرمت 4K در دسترس مخاطبین جهانی به استثنای چین، ژاپن، کشورهای مستقل همسود و کشورهای حوزه دریای بالتیک قرار می‌گیرد.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید