news-background
news-background

کری اولیس: در حین فیلمبرداری Superman مارلون براندو را با خوراکی از تریلرش بیرون می‌کشیدیم

«کری الویس» می‌گوید: «وقتی که چیزی به مارلون می‌خوراندید، حالش خیلی بهتر می‌شد.»

 

«مارلون براندو» برای ۱۲ روز بازیگری در فیلم «سوپرمن» (Superman 1978) دستمزد بسیار زیادی دریافت کرده بود. ستاره «پدرخوانده» (The Godfather) در آن فیلم به کارگردانی «ریچارد دانر» نقش «جور-ال» را بازی کرد، اما نقل کرده‌اند که او مدتی طولانی در تریلر خودش می‌مانده و بیرون نمی‌آمده است.

«کری اولیس» که در در آن زمان پسری ۱۶ ساله بود، پس از بیمار شدن دستیار کارگردان، در محل فیلمبرداری «سوپرمن» کاری به دست آورد. کار او این بود که براندو را از تریلرش بیرون بکشد.

الویس در مصاحبه با «تلگراف» می‌گوید: «مارلون هیچ انگیزه‌ای برای حضور به موقع نداشت، ایجنت او بهترین قرارداد ممکن را برایش منعقد کرده بود. با گذشتن هر روز از فیلمبرداری، او یک میلیون دلار به دستمزدش اضافه می‌شد.»

این بازیگر اضافه می‌کند: «این بود که او [ریچارد] دانر بیچاره را کلافه می‌کرد، چون هر وقت که دلش می‌خواست می‌آمد. گاهی پیش از ناهار می‌آمد، گاهی... پیش از ناهار نمی‌آمد.»

الویس که در سال ۱۹۸۷ با فیلم «عروس شاهدخت» (The Princess Bride) به شهرت رسید، می‌گوید به سرعت متوجه شده که راه بیرون کشیدن براندو از تریلرش «اساساً با خوراکی» بوده است: «به محض اینکه به براندو خوراکی می‌دادید، حالش بهتر می‌شد. بنابراین سعی کردم خوراکی‌هایی به او بدهم که خوشحالش کند، چیزی که در شپرتون آن زمان برایش محدودیت وجود داشت. او بیشتر دسر می‌خواست.»

قرارداد براندو برای «سوپرمن» در آن مقطع «بی‌سابقه» بود. او نهایتاً برای ۲۰ دقیقه بازی در این پروژه ۳.۷ میلیون دلار به اضافه ۱۱.۷۵ درصد از فروش فیلم را دریافت کرد. «سوپرمن» در گیشه پرفروش بود و ۳۰۰.۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

«ریتا مورنو» که در «دزیرهن (Désirée) با براندو همبازی بوده، اخیراً فاش کرده است که این بازیگر برنده اسکار «دائماً خیانت» می‌کرده است.

اولیس به‌تازگی در فیلم «آخرین قطار به کریسمس» (Last Train to Christmas) نقش‌آفرینی کرده است که ۱۸ دسامبر پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید