news-background
news-background

اولین تریلر رسمی سریال Halo: اقتباس پارامونت+ از بازی ویدیویی محبوب اوایل سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد

پارامونت+ از اولین تریلر رسمی سریال «هیلو» (Halo) رونمایی کرد. این شبکه پیش‌تر تیزر کوتاهی از شخصیت اصلی منتشر کرده بود.

داستان آشنای سریال «هیلو» در مورد انسان‌هایی است که دنیا را به تصرف درآورده‌اند و با بیگانگان فضایی در پیکارند. فاکس قرن بیستم زمانی قصد تولید یک نسخه سینمایی از بازی «هیلو» را داشت و حتی «نیل بلامکمپ» به عنوان کارگردان به پروژه پیوست، اما در نهایت فیلمی ساخته نشد. حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد فصل اول «هیلو» پیش از پاندمی فیلمبرداری شد و ویاکام‌سی‌بی‌اس در ماه‌های اخیر در حال مذاکره با شوتایم بود تا آن را از این شبکه بزرگساله‌تر که عموماً درام‌های پیچیده‌ای چون «عالیجناب» (Your Honor) را پخش می‌کند به پارامونت+ بیاورد.

این سریال ابتدا در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و یکی از عناوین اریجینال اکس‌باکس بود اما به فاصله کوتاهی پس از بسته‌شدن «استودیوهای اکس‌باکس اینترتینمنت» به شوتایم منتقل شد. این اقتباس در سال ۲۰۱۸ از شوتایم چراغ سبز گرفت.

دیگر بازیگران «هیلو» در کنار شرایبر که نقش «اسپارتان جان-۱۱۷» را بازی می‌کند، «ناتاشا مک‌الهون» در نقش «دکتر هالسی»، «جن تیلور» در نقش «کورتانا» پیشرفته‌ترین هوش مصنوعی تاریخ بشر، «بوکیم وودباین»، «شابانا ازمی»، «ناتاشا کالزاک»، «الیو گری»، «یرین ها»، «بنتلی کالو»، «کیت کندی»، «چارلی مورفی» و «دنی ساپانی» خواهند بود.

فصل اول سریال «هیلو» در قالب ۹ اپیزود ساخته شده و اوایل سال ۲۰۲۲ از پارامونت+ پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید