news-background
news-background

شخصیت کلاسیک زورو در ریبوت Zorro 2.0 یک هکر خواهد بود

«الکس ریورا» برای نویسندگی و کارگردانی فیلم «زورو ۲.۰» (Zorro 2.0) استودیوی سوبینی فیلمز انتخاب شده است. در این فیلم شخصیت کلاسیک زورو یک هکر مدرن خواهد بود.

هالیوود چند سالی است که برای آغاز یک چندگانه «زورو» تلاش می‌کند. «آنتونیو باندراس» در فیلم «نقاب زورو» (The Mask of Zorro) و دنباله «افسانه زورو» (The Legend of Zorro) این نقش را بازی کرد و از آن پس شایعه تولید فیلمی شبیه به «شوالیه تاریکی» (The Dark Knight) و حتی سریالی با یک شخصیت زن شنیده شد، بنابراین احتمال لغو شدن تولید «زورو ۲.۰» نیز وجود دارد. شخصیت زورو در سال ۱۹۱۹ توسط «جانستون مک‌کالی» خلق شد.

«ددلاین» گزارش داده است که «الکس ریورا» روایت تازه‌ای از این شخصیت می‌نویسد و کارگردانی می‌کند. در خلاصه داستان فیلم که بی‌شباهت با سریال «آقای ربات» (Mr. Robot) با بازی «رامی مالک» نیست آمده است: «این فیلم شخصیت نمادین را به عنوان «اسکار دلا وگا» بازآفرینی می‌کند، هکری جوان و بدون مجوز که او را با نام «زورو» می‌شناسند. وقتی «زورو» علیه یک تشکیلات سری دولتی که به مادرش حمله کرده مبارزه می‌کند، به این حقیقت پی می‌برد که توطئه‌ای در زمینه فناوری‌های پیشرفته نه فقط خانواده او بلکه دنیا را تهدید می‌کند.»

ریورا می‌گوید: «همیشه به فیلم‌هایی که از طریق ژانر به مشکلات واقعی می‌پردازند علاقه‌مند بوده‌ام. این پروژه فرصتی برای پیوند زدن «زورو» – انتقام‌جوی نقاب‌دار اصلی – با جنگ‌های مرزی امروز است، نزاعی که در آن خانواده‌های مهاجر قربانی رژیم‌های جمع‌آوری اطلاعات و کنترل دولتی شده‌اند. «زورو ۲.۰» از لحاظ بصری در بالاترین درجه، از لحاظ اجتماعی قابل‌درک، و دارای سینمایی علمی-تخیلی است، و من خوشحالم که در تولیدش با استودیوی سوبینی همکاری می‌کنم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید