news-background
news-background

سریال Around the World in 80 Days بی‌بی‌سی برای فصل دوم بازمی‌گردد

اقتباس تلویزیونی جدید از رمان «دور دنیا در ۸۰ روز» (Around the World in 80 Days) «ژول ورن» با بازی «دیوید تننت» برای فصل دوم بازخواهد گشت. کمپانی‌های فیلمسازی «اسلیم فیلم پلاس تله‌ویژن» و «فدریشن اینترتینمنت» ضمن تأیید کردن تولید فصل دوم این مجموعه، اعلام کرده‌اند که از رمان کلاسیک دیگر ورن یعنی «سفر به مرکز زمین» (Journey to the Centre of the Earth) نیز اقتباس خواهند کرد. «اشلی فیرو» نویسنده و شورانر این سریال‌ها خواهد بود.

فصل اول «دور دنیا در ۸۰ روز» با بازی تننت، «ایبراهیم کوما»، «لیونی بنش» ژانویه سال ۲۰۲۲ در بریتانیا از بی‌بی‌سی وان و در بریتانیا از پی‌بی‌اس پخش خواهد شد. قرارداد تولید فصل دوم با بازیگران فصل اول نهایی نشده اما انتظار می‌رود بازیگران اصلی بازگردند.

«سفر به مرکز زمین» داستانی در مورد «پروفسور لیدنبراک» روایت می‌کند که یک استاد ماجراجوی زمین‌شناسی است و با کشف دست‌نوشته‌ای از قرن شانزدهم که ادعا می‌کند راه‌هایی برای سفر به مرکز زمین وجود دارد، عازم سفر شده است. از این رمان همچون «دور دنیا در ۸۰ روز»، در دهه‌های اخیر چندین اقتباس سینمایی و تلویزیونی از جمله فیلمی به کارگردانی «اریک برویگ» و بازی «برندن فریزر» در سال ۲۰۰۸ تولید شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید