news-background
news-background

اولین تریلر رسمی فیلم انیمیشن DC League of Super-Pets

استودیوی برادران وارنر از اولین تریلر رسمی فیلم انیمیشن «لیگ ابرحیوانات خانگی دی‌سی»‌ (DC League of Super-Pets) رونمایی کرد. تیزر کوتاه این فیلم در رویداد دی‌سی فند‌دوم منتشر شده بود.

«دووین جانسون» در این فیلم به همراه «کوین هارت»، «مارک مارون»، «کیت مک‌کنیان»، «ونسا بایر»، «دیه‌گو لونا»، «ناتاشا لیون»، «جان کرازینسکی» و «کیانو ریوز» صداپیشگی می‌کند. «راک» در نقش «کریپتو» سگ خانگی «سوپرمن» صداپیشگی کرده است. «جرد استرن» نویسنده و کارگردان و «سم لوین» دستیار او در کارگردانی اولین فیلم برای بهترین دوست «سوپرمن» است.

این فیلم انیمیشن در مورد سگ «سوپرمن» است که وقتی «مرد پولادین» در حال گذراندن تعطیلات است با یک گربه پرنده با جرم و جنایت مبارزه می‌کند. «کومت» ابر-اسب، «بپو» ابر-میمون و «استریکی» ابر-گربه، دیگر شخصیت‌های ابرحیوان دنیای کتاب‌های کامیک دی‌سی در این فیلم دیده خواهند شد.

«لیگ ابرحیوانات خانگی دی‌سی» قرار بود در سال ۲۰۲۱ به نمایش درآید اما پاندمی موجب شد که اکران آن یک سال به تأخیر افتد. دیگر فیلم‌های دی‌سی «بتمن» (The Batman)، «فلش» (The Flash)، «بلک آدام» (Black Adam)، «آکوامن و قلمرو گمشده» (Aquaman and the Lost Kingdom) خواهند بود که همگی در سال ۲۰۲۲  اکران خواهند شد.

فیلم انیمیشن «لیگ ابرحیوانات خانگی دی‌سی» ۲۰ می ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید