news-background
news-background

کریستن دانست از اختلاف دستمزد «خیلی زیاد» خود با توبی مگوایر در فیلم‌های Spider-Man و تمایلش به بازگشت می‌گوید

دانست فاش می‌کند که درخواست سازندگان برای اصلاح دندان‌هایش مخالفت کرده است.

 

«کریستن دانست» با نقش «ماری جین واتسون» در فیلم «مرد-عنکبوتی» (Spider-Man 2002) «سم ریمی» به شهرت جهانی رسید اما سابقه بازی در فیلم‌های پربیننده‌ای چون «مصاحبه با خون‌آشام» (Interview with a Vampire) و «زنان کوچک» (Little Women) و «جومانجی» (Jumanji) را داشت. با این حال، موفقیت او سبب نشده بود که به اندازی «توبی مگوایر» بازیگر نقش «مرد-عنکبوتی» دستمزد بگیرد.

دانست در مصاحبه با «ایندیپندنت» می‌گوید: «اختلاف دستمزد من و «مرد عنکبوتی» خیلی زیاد بود. حتی در موردش فکر نکردم. می‌گفتم: «خوب بله، توبی نقش «مرد عنکبوتی» را بازی می‌کند.» اما می‌دانید روی پوستر قسمت دوم «مرد عنکبوتی» چه کسی بود؟ من و «مرد-عنکبوتی».»

دانست گفت‌وگوی خود با سازندگان آن فیلم راجع به اصلاح دندان‌هایش و مخالفتش با این کار را نیز به یاد می‌آورد: «می‌گفتم: «امممم، نه، دندان‌هایم را دوست دارم.» و اضافه می‌کند که این اعتماد به نفس از همکاری با «سوفیا کاپولا» در فیلم «خودکشی باکره‌ها» (The Virgin Suicides) سرچشمه می‌گرفته است.

دانست در مورد کاپولا می‌گوید: «این حقیقت که جذاب‌ترین دختر از ظاهر من خوشش آمد من را حفظ کرد. باعث شد که احساس کنم زیبا هستم. به عنوان یک دختر ۱۶ ساله، حس خوشایندی نسبت به خودتان ندارید، این‌طور نیست؟ بنابراین اولین تجربه یک نقش «شهوت‌انگیزتر» از نگاه او اعتماد به نفسی به من داد که به در بسیاری مسائل دیگر یاری‌رسانم بود.»

دانست می‌گوید در صورتی که با کاپولا همکاری نمی‌کرد سرنوشت نامعلومی در هالیوود پیدا می‌کرد: «کسی چه می‌داند؟ مادر خیلی خوبی هم دارم، اما او کسی است که ممکن بود بگوید: «چرا که نه، دندان‌هایت را اصلاح کن.»»

«ایندیپندنت» می‌نویسد روی پوستر «مرد عنکبوتی ۲» دندان‌های دانست به شکل معجزه‌آسایی اصلاح شده‌اند.

شایعه بازگشت دانست به نقش «ماری جین واتسون» در فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider Man: No Way Home) از چندین ماه قبل به گوش می‌رسد. او به «ورایتی» می‌گوید مشکلی با بازگشت ندارد: «حاضرم انجامش دهم. چرا که نه؟ لذت‌بخش خواهد بود. هرگز به چنین نقشی نه نخواهم گفت.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید