news-background
news-background

اضافه شدن بازیگران جدید به سریال لایو-اکشن Avatar: The Last Airbender همزمان با آغاز فیلمبرداری

نت‌فلیکس با معرفی بازیگران جدید «آواتار: آخرین بادافزار» (Avatar: The Last Airbender) اعلام کرد که فیلمبرداری این سریال لایو-اکشن آغاز شده است. «پل سون-هیونگ لی»، «لیم کی سیو» و «کن لیونگ» در این مجموعه به «دنیل دای کیم» در نقش «اوزای ارباب آتش»، «دالاس لیو» در نقش شاهزاده، «گوردن کورمیر» در نقش آنگ، کیاونتیو در نقش کاتارا و «ایان اوسلی» در نقش سوکا پیوسته‌اند.

داستان «آواتار: آخرین بادافزار» در مورد یک پسر ۱۲ ساله به نام «آنگ» و آخرین بازمانده‌ی «ایر نومادز» است. فیلمبرداری این پروژه طبق اعلام نت‌فلیکس در ونکوور آغاز شده است. «آلبرت کیم» شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده سریال است. «مایکل گوی»، «رزان لیانگ»، «جبار رایسانی»، و «جت ویلکینسون» این لایو-اکشن را کارگردانی می‌کنند.

لی در این سریال نقش شخصیت محبوب «آیرو» را بازی می‌کند که ژنرال بازنشسته «قوم آتش» است و راهنمای «شاهزاده زوکو». لیم نقش گیاتسو را بازی خواهد کرد که یک راهب مهربان و دوست آنگ است. لیونگ نقش «فرمانده ژائو» را ایفا می‌کند که افسر جاه‌طلب «قوم آتش» است.

لایو-اکشن «آخرین بادافزار» همچون «مندلوری» (The Mandalorian) با تکنولوژی استیج‌کرفت و در استودیوهای پیکسوموندو تولید خواهد شد که یک محیط حدوداً ۲۱ هزار متر مربعی با ۳۰۰۰ پنل ال‌ای‌دی است. این تکنولوژی که جایگزین پرده‌های سبز و آبی شده، به سازندگان امکان می‌دهند به صورت زنده جلوه‌های ویژه را روی تصاویر ضبط شده از دوربین اعمال کنند و به نتیجه مطلوب‌تری دست پیدا کنند.

«مایکل دی‌مارتینو» و «برایان کانیتسکو» نویسندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی انیمه «آواتار» در تولید این سریال لایو-اکشن مشارکت نمی‌کنند. دی‌مارتینو سال گذشته در مورد علت جدایی از این پروژه گفته بود: «متوجه شدم که نمی‌توانم کنترلی روی تصمیمات هنری داشته باشم، اما واکنش خود را می‌توانستم کنترل کنم. بنابراین تصمیم به جدایی گرفتم. دشوارترین تصمیمی بود که در تمام دوران حرفه‌ای خود گرفته‌ام، و بدون شک بی‌اهمیت نمی‌شمارمش، اما برای خشنودی من و حفظ امانت هنری‌ام لازم بود.»

سه فصل سریال «آواتار» (Avatar: The Last Airbender) در خلال سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ از شبکه‌ی نیکلودین پخش شد و تحسین گسترده منتقدین را در پی داشت. چهار سال پس از پخش اپیزود نهایی، دی‌مارتینو و کونیتزکو خالقین سریال با دنباله‌ی «کورا» دنیای آن را توسعه دادند. این دنباله در قالب چهار فصل از سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ روی ایر رفت و باز هم تحسین منتقدین را به دنبال داشت، هرچند تغییر در مسیر روایت بعضی هواداران را ناخرسند کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید