news-background
news-background

برنامه Sesame Street اولین شخصیت آسیایی تبارش را معرفی می‌کند

برنامه «سسمی استریت» (Sesame Street) اولین شخصیت آسیایی-آمریکایی تبارش را در یک اپیزود ویژه (See Us Coming Together: A Sesame Street Special) برای «روز شکرگزاری» معرفی خواهد کرد. این شخصیت جدید «جی-یانگ» نام دارد و دختری هفت ساله توصیف شده که عاشق نواختن گیتار الکتریک است.

«جین-یانگ» از بازی فوتبال و اسکیت‌سواری در خیابان‌ها نیز لذت می‌برد و به خانواده کره‌ای خود افتخار می‌کند. او دوست دارد برای مادربزرگش گیتار بزند و برایش غذاهای محبوبش را بپزد. خانواده او هر شب دور یک میز برای صرف شام جمع می‌شوند و به دو زبان کره‌ای و انگلیسی گفت‌وگو می‌کنند.

این اپیزود ویژه که در جهت کاهش تنش‌های نژادی در ایالات متحده تولید شده، پنجشنبه ۲۵ نوامبر از شبکه‌های اچ‌بی‌او مکس، پی‌بی‌اس کیدز و و کانال‌های یوتیوب، فیسبوک و اینستاگرام «سسمی استریت» پخش خواهد شد.

«کیتلین کیم» عروسک‌گردان این شخصیت است. «جین-یانگ» یک روز از کودکی دیگر می‌شنود که می‌گوید‌: «برگرد خانه.» پس از این اتفاق، شخصیت نزد آشنایان بزرگسال خود می‌رود تا بداند دقیقاً به کجا تعلق دارد.

«سیمو لیو»، «آنا کتکارت»، «نایومی اوزاکا»، و «ملیسا کینگ» از جمله سلبریتی‌هایی خواهند بود که در این اپیزود نقش کوتاهی بازی می‌کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید