news-background
news-background

نویسنده Taboo تأیید کرد: فیلمنامه‌های فصل دوم تقریباً تمام شده‌اند

«استیون نایت» یکی از خالقان سریال «تابو» (Taboo) می‌گوید نگارش فیلمنامه‌های فصل دوم تقریباً تمام شده است. نایت در سال ۲۰۱۷ فصل اول سریال «تابو» را با همکاری «تام هاردی» و پدرش «چیپس هاردی» نوشت. این سریال چهار سال قبل سفارش ساخت فصل دوم را دریافت کرد اما از آن زمان تاکنون جزئیات ناچیزی از پیشرفت پروژه فاش شده بود.

نایت در مصاحبه جدیدی با «کلایدر» تأیید می‌کند «شش [قسمت] از هشت [قسمت] نوشته شده» و اضافه می‌کند: «سعی می‌کنیم ستارگان سریال را جمع‌آوری کینم تا بتوانیم [هاردی] را به محل فیلمبرداری بیاوریم.»

خالق سریال «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) یادآور شده است که هاردی در حال حاضر به‌شدت پرمشغله است و به شوخی می‌گوید: «از من گرفتارتر است.» او در ادامه پیش‌بینی می‌کند که فیلمبرداری فصل دوم «اوایل سال ۲۰۲۳» آغاز شود. نایت در سال ۲۰۱۷ اعلام کرده بود که «تابو» را در قالب سه فصل می‌سازد.

داستان فصل اول «تابو» در سال ۱۸۱۴ می‌گذشت و ماجراهایی را روایت می‌کرد که برای شخصیت «جیمز کزایا دلنی» با بازی هاردی روی می‌داد. جیمز پس از سال‌ها از آفریقا به زادگاهش لندن بازمی‌گردد تا امپراطوری به جا مانده از پدرش را بازسازی کند.

هاردی تابستان امسال در مصاحبه با «اسکوایر» گفته بود: «فصل دوم «تابو» خیلی خیلی برای من مهم است، و مدت زیادی به آن فکر کرده‌ام، چون واقعاً از فصل اول لذت بردم و می‌خواهم فصل دوم راضی‌کننده باشد.»

هاردی ادامه می‌دهد: «هنوز ایده‌ها را بررسی می‌کنیم: یکی از آن‌ها می‌تواند خطی باشد، ادامه زمان، یا می‌توانیم به دوران پیش‌تری در لندن برویم، یا می‌توانیم در زمان سفر کنیم! نمی‌دانم که آیا سنتی عمل می‌کنیم یا نه – بخشی از فیلمنامه‌ها نوشته شده – اما نمی‌دانم که راه درستی است یا نه. در ذهنم فکر می‌کردم: «بگذارید بگوییم که آن‌ها به آمریکا می‌روند، به کانادا می‌روند، تا سال ۱۹۶۸ پیش می‌رویم، حمله عید تت، جنگ ویتنام، نگاهی به سازمان سیا بیندازیم، [جبهه رهایی‌بخش ملی] ویت کنگ، زبان فرانسوی [پس از سقوط] سایگون.»

هاردی همچنان پیش می‌رود: «شجره خانوادگی دلنی را برداریم و در جنگل بگذاریم، و همان پویایی روابط خانوادگی که در لندن اتفاق افتاد را با آدم‌های جدید بازآفرینی کنیم، و به این فکر کنیم که چگونه تاریخ و فساد خودش را تکرار می‌کند. همچنان سریال «تابو» خواهد بود، همچنان تاریخی است، اما در دهه ۱۹۶۰. جذابیت خاصی دارد. یا اینکه به دهه ۱۸۰۰ برگردیم؟ جنگ‌های ناپلئونی؟ جنگ آمریکا برای استقلال؟ اما ایده‌ای از ذهن و قلب و میز من عبور نکرده که بگویم: «خودش است!» این است که به تأخیرش انداخته‌ام.»

«جان لندگراف» مدیر شبکه‌‌های اف‌اکس در سال ۲۰۱۹ گفته بود: «این مسئله حقیقتاً به تام بستگی دارد؛ به اینکه آیا تام تمایلی به ساختن آن دارد یا نه، اینکه چه زمانی تمایل دارد. به نظر من هم این احتمال وجود دارد که هر دو فصل جدید خیلی زود تولید شود و هم اینکه اصلاً ساخته نشود.» او در ادامه افزود: «به نظر می‌رسد که [تام هاردی] خودش را به این نقش و این سریال بسیار متعهد می‌داند. استیون هم برای نوشتن ادامه داستان علاقه نشان می‌دهد، اما در نهایت به این بستگی دارد که تام در دسترس باشد.»

هاردی اخیراً در «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» (Venom: Let There Be Carnage) سونی و مارول دیده شده که از فروش جهانی ۸۵۶ میلیون دلاری عبور کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید