news-background
news-background

فروش ۲ میلیون دلاری Clifford The Big Red Dog در روز افتتاحیه

فیلم «کلیفورد سگ بزرگ قرمز» (Clifford The Big Red Dog) استودیوی پارامونت به لطف «روز کهنه‌سربازان» که با یک چهارشنبه مصادف شده، با ۲.۳ میلیون دلار از ۳۴۰۷ سالن سینما به رتبه دوم جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های آمریکای شمالی رسید. پارامونت پیش‌تر اعلام کرده بود که فیلم لایو-اکشن/انیمیشن «کلیفورد سگ بزرگ قرمز» را همزمان با اکران در سالن‌های سینما از شبکه پارامونت+ پخش خواهد کرد.

این فیلم توسط «والت بکر» کارگردانی شده و «داربی کمپ» نقش «امیلی الیزابت» را بازی کرده، دختر دانش‌آموزی که با یک ناجی حیوانات جادویی آشنا می‌شود که به او یک سگ قرمز کوچک هدیه می‌دهد. اما روز بعد این سگ به حیوانی عظیم‌الجثه در آپارتمانش تبدیل می‌شود. امیلی دور از مادری که مشغول کار است، به همراه دایی خود «کیسی» با بازی «جک وایتبال» ماجراجویی هیجان‌انگیزی آغاز می‌کند.

«کلیفورد» که از مخاطبین نمره A «سینمااسکور» دریافت کرده، یکی از معدود فیلم‌های خانوادگی است که در یک روز چهارشنبه افتتاح می‌شود. «بادیگارد همسر آدمکش» (Hitman’s Wife’s Bodyguard) لاینزگیت که رده سنی بزرگسال (R) دریافت کرده بود، اخیراً در یک روز چهارشنبه اکران شد و ۳.۹ میلیون دلار فروخت. آن فیلم پس از پنج روز به فروش ۱۶.۷ میلیون دلاری رسید. پیش‌بینی شده است که «کلیفورد» هم فروشی بین ۱۵ تا ۱۷ میلیون دلار تا روز یکشنبه ثبت کند.

فیلم خانوادگی دیگر استودیوی پارامونت که همزمان با اکران در سالن‌های سینما از پارامونت+ پخش شده «گشت پنجه‌ای» (PAW Patrol) است که در افتتاحیه ۱۳.۱ میلیون دلار و در پایان اکران ۴۰.۱ میلیون دلار فروخته است.

فیلم «جاودانگان» (Eternals) مارول و دیزنی چهارشنبه این هفته ۴.۳ میلیون دلار از ۴۰۹۰ سالن سینما فروخته است. این فیلم به کارگردانی «کلوئی ژائو» روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این هفته به فروش ۴.۲ و ۵.۲ میلیون دلاری رسیده بود و در حال حاضر از ۸۵ میلیون دلار عبور کره است. انتظار می‌رود «جاودانگان» در دومین هفته اکران تا ۶۵ درصد با کاهش فروش مواجه شود و فروش آخر هفته ۲۵ تا ۲۸ میلون دلاری را ثبت کند.

فیلم سیاه و سفید «بلفست» (Belfast) به کارگردانی «کنت برانا» و بازی «جیمی دورنان» و «کاترینا بلف» این هفته در ۵۸۸ سالن سینما اکران شد و امیدوار به فروش آخر هفته ۱ میلیون دلاری است.

«تل‌ماسه» (Dune 2021) «دنی ویلنوو» با ۸۳۰ هزار دلار از روز سه‌شنبه و فروش کلی ۸۶.۳ میلیون دلاری در ۳۵۴۶ سالن سینما در رتبه سوم باقی مانده، در حالی که «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) ام‌جی‌ام با ۶۶۲ هزار دلار و فروش کلی ۱۴۴.۸ میلون دلاری در رتبه بعدی جای گرفته است. «ونوم ۲» (Venom: Let There Be Carnage) سونی و مارول نیز چهارشنبه این هفته ۳۷۷ هزار دلار فروخت و به فروش داخلی ۱۹۷.۹ میلیون دلاری رسید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید