news-background
news-background

مخالفت متیو مک‌کانهی با اجباری شدن واکسن کووید برای کودکان

«متیو مک‌کانهی» با اجباری شدن واکسن ویروس کووید-۱۹ برای کودکان مخالف است. این بازیگر ۵۲ ساله سه‌شنبه این هفته در اجلاس «دیل‌بوک» نیویورک تایمز گفت با واکسیناسیون مخالفت نیست اما اضافه کرد: «نمی‌توان واکسینه شدن را برای کودکان اجباری کرد.»

بازیگر «میان‌ستاره‌ای» (Interstellar) می‌گوید خودش و همسرش به صورت کامل واکسینه شده‌اند و به جای اینکه به وادارشان کنند خودشان «انتخاب» کرده‌اند که واکسن را دریافت کنند: «آیا فکر می‌کنم که توطئه یا کلاه‌برداری در کار است؟ به‌هیچ‌وجه. همه ما باید این تفاسیر را کنار بگذاریم. تئوری‌های توطئه در مورد واکسن‌ها حقیقت ندارند.»

با این وجود، مک‌کانهی می‌گوید مایل است بیشتر صبر کند تا اطلاعات بیشتری در مورد عوارض واکسن برای کودکان منتشر شود: «در حال حاضر، می‌توانم به شما بگویم که فرزندانم را واکسینه نمی‌کنم.»

در تاریخ ۲۹ اکتبر، وزارت غذا و داروی ایالات متحده تزریق واکسن برای کودکان پنج تا ۱۱ ساله را تأیید کرد. مک‌کانهی می‌گوید «سخت‌تر» از دوستانش در حین پاندمی خودش را قرنطینه کرده است اما درک می‌کند که همه توانایی انجام این کار را ندارند.

مک‌کانهی در ادامه قانون ممنوعیت سقط جنین پس از شش هفته در تگزاس را «به‌شدت سرکوب‌گرانه» می‌خواند و می‌گوید: «باور من این است: مسئولیت بیشتر، مسئولیت شخصی بیشتر برای اتخاذ تصمیمات درست. و در هر مورد باید شرایط را بررسی کرد، شرایط هر فرد و هر زن را.»

بازیگر «مات و مبهوت» (Dazed and Confused) پیش‌تر برای فرمانداری تگزاس ابراز تمایل کرده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ آبان ۱۴۰۰ ۲۱:۰۶

یکی به نعل زده یکی به میخ که هر دو طرفو داشته باشه ولی هردوطرفو از دست میده ?

نمایش اسپویل