news-background
news-background

رکوردشکنی قسمت اول سریال Dexter: New Blood در شوتایم

قسمت اول سریال احیاشده «دکستر: خون تازه» (Dexter: New Blood) یکشنبه شب این هفته پخش شد و بنابر گزارش شوتایم به سمت ثبت رکورد ۲.۲ میلیون بیننده در تمامی پلتفرم‌ها پیش می‌رود و به پربیننده‌ترین عنوان تاریخ شبکه در سرویس اینترنتی (OTT) شبکه تبدیل خواهد شد. این قسمت در میان تمامی قسمت‌های اول سریال‌های درام دارای فیلمنامه شبکه‌های آبونمانی در سال ۲۰۲۱ نیز در رتبه اول قرار می‌گیرد.

در شبکه کابلی شوتایم، این سریال یکشنبه شب ۸۶۶ هزار بیننده داشت و مخاطبین شبکه استریمینگ شوتایم به ۱.۳ میلیون و در مجموع بینندگان کلی را به ۲.۱۶۹ میلیون رساند. «مایکل سی. هال» که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ در «دکستر» نقش‌آفرینی کرد برای این مینی‌سریال به نویسندگی «کلاید فیلیپس» بازگشته است.

مینی‌سریال «دکستر: خون تازه» در قالب ۱۰ اپیزود یک-ساعته ساخت شده و داستانی روایت می‌کند که ۱۰ سال پس از ناپدید شدن دکستر روی می‌دهد. فصل اول «دکستر» ۱۵ سال قبل و در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۰۶ پخش شده و پس از ۸ فصل چهار جایزه امی از جمله بهترین کارگردانی یک سریال درام را به خانه برده بود.

در فصل جدید، دکستر با شخصیت شرور جدیدی با بازی «کلنسی براون» مواجه خواهد شد که شهردار غیررسمی «آیرون لیک» است. تاکنون حضور «جان لیتگو»، «جولیا جونز»، «آلانو میلر»، «جانی سکویا»، «جیمی چانگ»، «اسکار والبرگ»، «جک الکات»، و «مایکل سیریل کریگتن» تأیید شده است. پیش‌تر گزارش شده بود که «جنیفر کارپنتر» و «جان لیتگو» نقش‌های قبلی خود را تکرار خواهند کرد.

قسمت دوم «دکستر: خون تازه» ۱۴ نوامبر از شوتایم پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید