news-background
news-background

الک بالدوین: پلیس را برای نظارت بر امنیت محل فیلمبرداری پروژه‌ها مستقر کنید؛ واکنش دختر «مارتین اسکورسیزی» مدیر تجهیزات صحنه به حادثه فیلم Rust

«الک بالدوین» به دنبال تیراندازی ناخواسته در حین فیلمبرداری «راست» (Rust) که به مرگ «هالینا هاچینز» فیلمبردار ۴۲ ساله انجامید، در شبکه‌های اجتماعی درخواست کرده است که پلیس در محل فیلمبراری پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی مستقر شود.

بالدوین می‌نویسد: «همه صحنه‌های فیلمبرداری فیلم‌ها/سریال‌هایی که از اسلحه استفاده می‌کنند، چه ساختگی چه واقعی، باید یک مأمور پلیس در محل حاضر داشته باشند که از سوی گروه تولید استخدام شده، تا مشخصاً بر امنیت اسلحه نظارت کند.»

علاوه بر هاچینز، «جول سوزا» کارگردان «راست» نیز با تیراندازی ناخواسته بالدوین مصدوم و به بیمارستان منتقل شد. پس از این تراژدی، بالدوین با انتشار بیانیه‌ای گفته بود: «برای توصیف بهت و غم این حادثه تراژیک که زندگی هالینا هاچینز، یک همسر، مادر و همکاری عمیقاً تحسین‌شده بود را گرفت کلمات یاری نمی‌کنند. کاملاً با پلیس همکاری می‌کنم تا مشخص شود که این تراژدی چگونه افتاده و با همسر او در تماس هستم و از او و خانواده‌اش حمایت می‌کنم.» بالدوین اضافه می‌کند: «دلم برای همسرش، فرزندشان و همه کسانی که او را دوست داشتند شکسته است.» اگرچه کمپانی تولیدکننده «راست» ابراز امیدواری کرده که «راست» پس پایان تحقیقات ادامه پیدا کند، اما بالدوین می‌گوید:‌ «تردید دارم.»

«کتی اسکورسیزی» دختر ۵۵ ساله «مارتین اسکورسیزی» که در زمینه تجهیزات فیلمبرداری تخصص دارد اخیراً‌ به «بیزنس اینسایدر» گفته بود که معتقد است عوامل فیلم «خیلی بد خراب کرده‌اند.» او که در فیلم‌های «هوانورد» (Aviator) و «رفتگان» (The Departed) با پدرش همکاری کرده می‌گوید: «الک انسان خوبی است، و از چهره‌اش پیداست که چقدر ناراحت است. وحشتناک است، اما علاوه بر وظیفه‌اش به عنوان بازیگر، تهیه‌کننده فیلم نیز بوده.»

دختر اسکورسیزی اضافه می‌کند: «با توجه به استخدام فردی که در اتحادیه عضویت نداشته و سپس کار کشیدن از آن‌ها فراتر از محدودیت‌ها برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، به نظر می‌رسد که خیلی بد خراب کرده‌اند.»

«آیرلند بالدوین» دختر «الک بالدوین» کشته شدن چند تن در فستیوال موسیقی استروورلد را با تیراندازی صحنه فیلمبرداری «راست» مقایسه کرده است. این مدل و بازیگر دقایقی پس از ارسال این پست آن را از اینستاگرام حذف کرد. او از شبکه‌های اجتماعی به دلیل گسترش «اطلاعات نادرست» انتقاد کرده بود. جمعه گذشته در حین برگزاری کنسرت «تراویس اسکات» در فستیوال استروورلد هشت تن در اذحام جمعیت جان باختند.

دختر بالدوین در آن پست حذف شده که تصویرش را «دیلی میل» منتشر کرده می‌نویسد: شماها واقعاً دارید این روزها من را به کشتن می‌دهید. هر چیزی که در توییتر و تیک‌تاک می‌بینید را باور می‌کنید و کاملاً به انتشار اطلاعات غلط دامن می‌زنید. اول کارشناس بدلکاری و تسلیحات شده بودید وقتی که آن تراژدی هولناک برای پدرم اتفاق افتاد... و حالا تراویس اسکات را شیطانی می‌دانید چون «اجازه داده» چند نفر در اجرایش بمیرند؟»

«آیرلند بالدوین» اضافه می‌کند که مردم نباید خواننده را مقصر بدانند: «بچه‌های مردم در این حادثه جانشان را از دست داده‌اند و شما می‌گویید موسیقی تراویس اسکات شیطانی است و به زندان تعلق دارد؟ خدای من.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید