news-background
news-background

گل گدوت در لایو-اکشن «سفید برفی» نقش «ملکه بدجنس» را بازی می‌کند

«گل گدوت» که به زودی در «وضعیت قرمز» (Red Notice) نت‌فلیکس دیده خواهد شد، به پروژه پرخرج دیگری پیوسته است. «ددلاین» گزارش داده است که گدوت در حال انجام مذاکرات نهایی است تا در فیلم لایو-اکشن «سفید برفی» (Snow White) دیزنی نقش «ملکه بدجنس» را بازی کند. پیش‌تر گزارش شده بود که «ریچل زگلر» نقش «سفید برفی» را بازی می‌کند و «مارک وب» بر روی صندلی کارگردانی می‌نشیند. گدوت به «انجلینا جولی» و «کیت بلانشت» می‌پیوندد که در سال‌های گذشته نقش شرور «ملکه بدجنس» را بازی کرده بودند.

گدوت سال گذشته در «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) دیده شده و برای قسمت سوم بازخواهد گشت. این بازیگر اسرائیلی تبار از ۱۲ نوامبر در «وضعیت قرمز» مقابل «رایان رینولدز» و «دووین جانسون» دیده خواهد شد و به زودی در «کلئوپاترا» (Cleopatra) پارامومنت به کارگردانی «پتی جنکینز» جلوی دوربین می‌رود. «مرگ روی نیل» (Death on the Nile) و «دل سنگی» (Heat of Stone) پروژه‌های بعدی گدوت خواهند بود.

کارتون «سفید برفی و هفت کوتوله» (Snow White and the Seven Dwarfs) بر اساس داستان برادران گریم در سال ۱۹۳۸ ساخته شد. منابع نزدیک به پروژه می‌گویند دیزنی در بازسازی این فیلم داستان و موسیقی آن کارتون کلاسیک را گسترش خواهد داد. «بنجی پاسک» و «جاستین پل» که «لا لا لند» (La La Land) و «بزرگ‌ترین شومن» (The Greatest Shwoman) را در کارنامه دارند، ترانه‌های جدیدی برای این فیلم می‌نویسند.

دیزنی سال گذشته «هالی بیلی» را برای نقش «آریل» در بازسازی لایو-اکشن «پری دریایی کوچولو» (The Little Mermaid)‌ انتخاب کرد. فیلمبرداری این پروژه به پایان رسیده است.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۰۰

این هم از خاورمیانه اومده هالیوود با گلشیفته فراهانی مقایسه اش کنید

نمایش اسپویل
۱۴ آبان ۱۴۰۰ ۰۷:۰۹

گل گدوت قبل از اینکه بازیگر بشه مدل بوده، البته این اصلاً اشکالی نداره بعضی از بازیگرهای زن و مرد دیگه هم قبل از اومدن به بازیگری مدل بودن اما فرق اونا (مثلاً شارلیز ترون) با گل گدوت اینه که اونا رفته رفته پیشرفت محسوسی کردن و تبدیل به بازیگرهای خوبی شدن اما من به شخصه پیشرفتی در بازیگری گل گدوت نمیبینم و به نظرم فقط به خاطر جذابیت و زیبایی ظاهریش هستش که داره تو فیلم های زیادی بازی میکنه.

نمایش اسپویل
۱۴ آبان ۱۴۰۰ ۰۱:۲۳

گلشیفته واقعا بازیگره این فقط ادای بازیگرارو درمیاره حتی یدونه نقش خوب ازش ندیدم فقط پرده آبی تمام

نمایش اسپویل