news-background
news-background

پنج فیلم ترسناک محبوب «جان کارپنتر» برای هالووین

«جن‌گیر» و «فرانکنشتاین» در میان فیلم‌های ترسناک محبوب کارپنتر برای هالیووین‌ به چشم می‌خورد.

«جان کارپنتر» که در سال ۱۹۷۸ فیلم بلند «هالووین» (Halloween) را ساخته نامش برابر شده با فصل برگزاری این جشن. کارپنتر به تازگی برای پلتفرم استریمینگ نظارتی «لو سینما کلوب» که هر هفته یک فیلم به صورت رایگان پخش می‌کند فهرست پنج فیلم ترسناک محبوب خود را ارسال کرده است.

در این فهرست فیلم «مومیایی» (The Mummy 1959) به کارگردانی «ترنس فیشر» و بازی «پیتر کوشینگ»، «جن‌گیر» (The Exorcist 1973) «ویلیام فریدکین»، «سوسپیریا» (Suspiria 1977) ساخته «داریو آرجنتو»، فیلم کلاسیک «فرانکنشتاین» (Frankenstein 1931) «جیمز ویل» و «کشتار با اره برقی در تگزاس» (The Texas Chainsaw Massacre 1974) «توبی هوپر» به چشم می‌خورند.

کارپنتر از علاقه‌اش به «جن‌گیر» در سال‌های گذشته گفته بود: «می‌دانید چه چیزی «جن‌گیر» را ترسناک می‌کند؟ همه می‌دانند چه چیز فیلم ترسناک است. شیطان. اولین باری که دیدمش، فکر کردم، برای اینکه واقعاً تأثیرگذار باشد، این فیلم نیازمند باور به نیرویی برتر است. اما از آن پس فیلم را همان‌گونه که هست قدر دانستم. اخیراً آن را دیدم و از اینکه چقدر پرتنش است غافلگیر شدم. کارهایی که در آن زمان انجام دادند، با این دخترک، تابوها را شکستند، خدای من. فیلم بسیار خوبی است.»

کارپنتر که یکی از تهیه‌کنندگان ریبوت «هالووین» است، سه سال قبل در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» به شوخی گفته بود: «خیلی دوست دارم چیز جدیدی کارگردانی کنم، اگر کاری باشد که مناسب سن و سال من باشد. مطمئناً قرار نیست یک فیلم «موجود» دیگر بسازم. قرار نیست بار دیگر به قطب شمال بروم. این کار را نمی‌کنم. نمی‌خواهم به خودم سخت بگیرم. می‌خواهم از زندگی خود لذت ببرم!»

دنباله اخیر چندگانه «هالووین» تحت عنوان «هالووین می‌کشد» (Halloween Kills) به تازگی در سالن‌های سینما اکران شده و سال آینده با «هالووین تمام می‌شود» (Halloween Ends) ادامه پیدا می‌کند.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید