news-background
news-background

فیبی والر-بریج در فیلم جدید «جان کرازینسکی» مقابل «رایان رینولدز» بازی می‌کند

دو سال قبل گزارش شد که «جان کرازینسکی» فیلم جدیدی تحت عنوان «دوستان خیالی» (Imaginary Friends) با بازی «رایان رینولدز» کارگردانی می‌کند. فیلمساز از آن زمان تاکنون فیلم «مکانی آرام ۲» (A Quiet Place 2) را ساخته که قرار بود پیش از پاندمی اکران شود اما به تابستان امسال موکول شد.

«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که کرازینسکی برای این فیلم «فیبی والر-بریج» و «فایونا شا» را برگزیده تا در مقابل رینولدز نقش‌آفرینی کنند. در این گزارش آمده است که این پروژه در حال حاضر بدون عنوان است اما داستان فیلم در مورد کودکی است که قوه تخیل خودش را بازکشف می‌کند. والر-بریج در سریال «کشتن ایو» (Killing Eve) و یکی از قسمت‌های فصل دوم «فلیبگ» (Fleabag) با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

والر-بریج یکی از اعضای هیأت داوران جشنواره فیلم لندن بود و جایزه بهترین فیلم را به «جاده خاکی» ساخته «پناه پناهی» اهدا کرد. او قرار بود در سریال تلویزیونی «آقا و خانم اسمیت» مقابل «دونالد گلاور» نقش‌آفرینی کند اما در ماه سپتامبر از این پروژه جدا شد. والر-بریج اخیراً در تصاویر پشت صحنه فیلمبرداری «ایندیانا جونز ۵» (Indiana Jones 5) به همراه «هریسون فورد» دیده شده است.

این پروژه به تهیه‌کنندگی رینولدز و کرازینسکی قرار است تابستان سال ۲۰۲۲ وارد مرحله تولید شود و ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ به اکران برسد.

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید