news-background
news-background

ویل فرل: حسرت رد پیشنهاد ۲۹ میلیون دلاری دنباله Elf را نمی‌خورم

فرل می‌گوید پیشنهاد ۲۹ میلیون دلاری بازی در دنباله «الف» را نپذیرفته است.

 

«ویل فرل» پیش‌تر فاش کرده بود که پیشنهاد ۲۹ میلیون دلاری بازی در دنباله «الف» (Elf) را در سال ۲۰۰۳ نپذیرفته است. او در مصاحبه جدیدی با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید تا امروز حسرت رد این پیشنهاد را نخورده است.

فرل تا پیش از «الف» به عنوان بازیگر نقش‌های مکمل فیلم‌های کمدی شناخته می‌شد، اما پس از آن در «گوینده» (Anchorman) نقش مهم‌تری به دست آورد. او به «هالیوود ریپورتر» در مورد پیشنهاد ۲۹ میلیون دلاری دنباله «الف» می‌گوید: «باید دنباله را از جایگاهی صادقانه بازاریابی می‌کردم، یعنی باید می‌گفتم: «وای نه، این فیلم خوبی نیست.» نمی‌توانستم آن مبلغ پیشنهادی را نپذیرم. اما فکر کردم: «آیا می‌توانم آن حرف‌های [فریب‌آمیز] را به زبان آورم؟ فکر نمی‌کنم بتوانم، بنابراین به گمانم نمی‌توانم در این فیلم بازی کنم.»»

«جیمز کان» همبازی فرل در «الف» در سال ۲۰۲۰ دلایل دیگری برای ساخته نشدن دنباله «الف» برشمرده بود. کان می‌گوید فرل و «جان فاورو» کارگردان فیلم در حین فیلمبرداری رابطه خوبی با یکدیگر نداشته‌اند و به همین علت فرل نپذیرفت که در صورت باقی ماندن فاورو در دنباله بازی کند.

کان پیش‌تر گفته بود:‌ «قرار بود دنباله را بسازیم و من فکر می‌کردم: «خدای بالأخره یک چندگانه سینمایی به دست آوردم، و می‌توانم کمی پول دربیاورم و بگذارم بچه‌هایم هر غلطی که می‌خواهند بکنند.» اما کارگردان و ویل چندان با هم سازگار نبودند. یعنی ویل می‌خواست فیلم را بسازد، اما کارگردان را نمی‌خواست، در حالی که در قراردادش آمده بود، یکی از آن وضعیت‌های عجیب بود.»

فرل در مصاحبه جدیدش با «هالیوود ریپورتر» از فیلم شکست‌خورده «سرزمین گمشدگان» (Land of the Lost) که در سال ۲۰۰۹ بر اساس یک سریال تلویزیونی به همین نام ساخته شد نیز گفته است. آن فیلم با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری تولید شد اما تنها ۶۸ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

فرل در مورد این تجربه می‌گوید: «هرگز فراموش نمی‌کنم، فروش جمعه شب وحشتناکی داشت، و من صبح شنبه بیدار شدم و واقعاً فکر می‌کردم که مردم من را به هم نشان می‌دهند و می‌گویند: «همان بازیگر است! فیلمش شکست خورده!» اما بعد دیدم که هیچ‌کس اهمیتی نمی‌دهد. همان شب، برای شام بیرون رفتم و دیدم که یک مرد من را در سرویس بهداشتی شناخت و گفت: «سرزمین گمشدگان»! فکر کردم: «وای نه، شروع شد» ادامه داد: «خیلی خنده‌دار بود. خدای من، وقتی ادرار دایناسور را پخش کردی! تبریک می‌گویم مرد.» یادآوری خوبی بود در این رابطه که فروش فیلم و دنیای واقعی دو بحث متفاوت است. بنابراین بله، پوست‌کلفت‌تر می‌شوید، و یاد می‌گیرید که از شرش خلاص شوید. و به مرور زمان راحت‌تر خواهد شد.»

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید