news-background
news-background

«بندیکت کامبربچ» در مینی‌سریال Londongrad نقش یک مأمور KGB را بازی می‌کند

«بندیکت کامبربچ» در مینی‌سریال «لاندنگراد» (Londongrad) برای شبکه اچ‌بی‌او نقش‌آفرینی می‌کند. «ورایتی» گزارش داده است که این سریال بر اساس کتابی به نام «جاسوس ترمینال» (The Terminal Spy) نوشته «آلن کاول» اقتباس خواهد شد و داستانی واقعی در مورد «الکساندرلیتویننکو»، مأمور کا‌گ‌ب و بعدها عضو مرتد سازمان که در سال ۲۰۰۶ به وسیله مسمومیت کشته شد را روایت می‌کند. کامبربچ نقش لیتویننکو را بازی می‌کند و یکی از تهیه‌کنندگان سریال با کمپانی سانی‌مارچ خواهد بود.

«دیوید اسکارپا» نویسنده سریال «لاندنگراد» و «برایان فوگل» کارگردان آن خواهد بود. این دو به همراه ملن آماتو» و «کلر مارشال» و «آدام آکلند» از جمله دیگر تهیه‌کنندگان سریال از سوی سانی‌مارچ خواهند بود.

کامبربچ که شاید شهرتش را مدیون سریال «شرلوک» (Sherlock) بی‌بی‌سی باشد و با آن مجموعه جایزه بفتا را نیز کسب کرده، سابقه بازی در مینی‌سریال «پاتریک ملروز» (Patrick Melrose) شوتایم بر اساس رمان‌های نیمه-اتوبیوگرافیکال سنت اوبین» را دارد و با درام سینمایی «بازی تقلید» (The Imitation Game) نامزد اسکار شده است. او به‌زودی در «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) نقش «دکتر استرنج» را بازی می‌کند. کامبربچ اخیراً تأیید کرده است که برای مارول بعضی از صحنه‌های «دکتر استرنج ۲» را مجدد فیلمبرداری خواهد کرد.

اسکراپا اخیراً در سریال «مرد ساکن برج بلند» (The Man in the High Castle) آمازون نویسندگی کرده و در حال کار بر روی فیلم «کلئوپاترا» (Cleopatra) است. فوگل به همراه «دن کوگان» با مستند «ایکاروس» (Icarus) برنده اسکار شده است.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید