زمان مطالعه: ۲ دقیقه
«دیوید لینچ» با همکاری گروه راک «اینترپل» NFT میسازد
«دیوید لینچ» که آثار سینمایی و تلویزیونی یکهای در کارنامه دارد، به نظر در دنیای دیگری سیر میکند. این فیلمساز از ابتدای پاندمی در حال گزارش روزانه آبوهوای لسآنجلس است و در کارگاهش لامپ میسازد. در حالی که هواداران لینچ منتظر خروجش از بازنشستگیاند، او اعلام میکند که با همکاری گروه راک «اینترپل» (Interpol) مجموعههای انافتی میسازد.
در این انافتیها یا توکنهای غیرقابل-معاوضه، موسیقی «اینترپل» با عناصر بصری فیلمساز ترکیب شده و به فروش گذاشته شدهاند. پیدایش این پروژه به بیش از یک دهه قبل برمیگردد وقتی که لینچ فیلم کوتاهی برای آهنگ «نورها» (Lights) گروه «اینترپل» خلق کرد. در وبسایت رسمی «اینترپل» چندین نسخه از این فیلم کوتاه با جلوههای بصری بهروزرسانی شده وجود دارد تا به انافتی شباهت بیشتری پیدا کند.
در ماه سپتامبر گزارش شد که «دیوید لینچ» و «فرل ویلیامز» در ایبیزا اسپانیا یک کلوب شبانه باز کردهاند. این کلوب با طراحی «میراندا ماکاروف»، غذاها و نوشیدنیهای مختلفی دارد و موسیقی گوناگونی پخش میکند. او در سال ۲۰۱۱ یک کلوب شبانه به نام «کلوب سیلنسیو» در پاریس باز کرد و آن را از فیلم «جاده مالهالند» (Mulholland Drive) الهام گرفت.
لینچ تابستان سال گذشته در مصاحبه با «دیلی بیست» در مورد آینده فیلمسازی خود وعدههای مبهمی داده بود. او جزئیات دقیقی فاش کرد اما گفت: «شاید چیزهایی از راه برسد که موجب شود وقت کمتری برای کانال [یوتیوب] بگذارم.»
۳۰نما کاملترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
aminmlk96
aminmlk96
۷ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۳۴
کاری به نظرات شما ندارم و نظر خودمو میگم به نظرم دیوید لینچ پوچ ترین و مسخره ترین و مریضترین کارگردان تاریخه
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ