news-background
news-background

«کریس پرت» آغاز فیلمبرداری Guardians of the Galaxy Vol 3 را تأیید کرد؛ مصدومیت «جیسون موموآ» در Aquaman 2

«کریس پرت» با انتشار ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی آغاز رسمی فیلمبرداری «نگهبانان کهکشان ۳» (Guardians of the Galaxy Vol 3) مارول و دیزنی به نویسندگی و کارگردانی «جیمز گان» را تأیید کرد. پرت علاوه بر نمایش شقیقه‌های نمادین شخصیت «استار لرد» اعلام کرد که در پادکست «راب لو» و «آلن یانگ» همبازیان سابقش در سریال «پارک‌ها و تفریحات» (Parks and Recreation) تحت عنوان «پارک‌ها و تجدید خاطره» (Recollection) حضور پیدا خواهد کرد.

قسمت اول «نگهبانان کهکشان» در سال ۲۰۱۴ بیش از ۷۷۲ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت، در حالی که قسمت دوم چندگانه در سال ۲۰۱۷ به فروش ۸۶۳ میلیون دلاری دست پیدا کرد. «کریس پرت»، «زویی سالدانا»، «دیو باتیستا»، «وین دیزل»، «بردلی کوپر»، «مایکل روکر»، «پام کلمنتیف»، «سیلوستر استالونه» و «کارن گیلان» در این دو فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند. هفته گذشته گزارش شد که «ویل پولتر» در فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» نقش «آدام وارلاک» را بازی می‌کند.

پرت به‌تازگی در فیلم «جنگ فردا» (Tomorrow War) آمازون بازی کرده و برای صداپیشگی در نقش «سوپر ماریو» انتخاب شده است. این فیلم تا ۲۱ دسامبر سال ۲۰۲۱ اکران نخواهد شد و «نگهبانان کهکشان ۳» در سال ۲۰۲۳ روی پرده می‌رود.

«جیسون موموآ» به‌تازگی در مصاحبه مجازی با «الن دی‌جنرس» فاش کرده است که در حین فیلمبرداری فیلم ابرقهرمانی «آکوامن ۲» (Aquaman 2) مصدوم شده است. او در پاسخ به این پرسش که چگونه خودش را مصدوم کرده به شوخی پاسخ می‌دهد: «دارم پیر می‌شوم. به چشمانم صدمه زدم. چیزی وارد چشمم شد و آن را زخم کرد، و بعد جراحی‌اش کردند، فتق دارم، دنده‌ام شکسته. حالم خراب است.» موموآ در مورد دنباله «آکوامن» اضافه می‌کند: «عاشق کارم هستم و کمی بیش از حد هیجان‌زده شدم، اما مسئله دیگر سن و سال است، حالا یک ابرقهرمان پابه‌سن‌گذاشته‌ام.»

موموآ که از لندن در این مصاحبه حاضر شده بود می‌گوید در مراسم افتتاحیه «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) با «بیلی آیلیش» ملاقات کرده است.

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید