news-background
news-background

موزیک ویدیوی Downtown از فیلم Last Night in Soho با خوانندگی «آنیا تیلور-جوی»

«آنیا تیلور-جوی» مهارت‌های خوانندگی‌اش را در موزیک ویدیوی فیلم «آخرین شب در سوهو» (Last Night in Soho) به رخ کشید. این ویدیو تحت عنوان «مرکز شهر» (Downtown) را فکوس فیوچرز سه‌شنبه شب این هفته منتشر کرده است.

این فیلم روایت‌گر داستانی در شهر لندن است جایی که شخصیت «الوییز» با بازی «توماسین مکنزی» ارتباط مرموزی با «سندی» با بازی «آنیا تیلور جوی» در دهه ۱۹۶۰ برقرار می‌کند. الوییز جوان که به طراحی مد علاقه‌مند است، به شکل مرموزی وارد آن دهه شده و با خواننده محبوبش ملاقات می‌کند. اما لندن آن دوره جایی نیست که تصور می‌کند و سفر او در زمان پیامدهای ناگواری برایش دارد. «آخرین شب در سوهو» ۲۹ اکتبر در سالن‌های سینمای آمریکا اکران خواهد شد. «مت اسمیت»، «ترنس استمپ» و «دایانا ریگ» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

«آخرین شب در سوهو» در جشنواره‌های فیلم ونیز و تورنتو اکران شده است. رایت در نشست مطبوعاتی این فیلم در ونیز گفت: «عاشق لندن هستم، اما نکات ترسناک زیادی هم دارد، بنابراین با این شهر رابطه ناسازگاری خواهید داشت… من بیش از آنکه در خانه روی مبل وقت گذرانده باشم در سوهو به سر برده‌ام. داستان فیلم و خود فیلم در مقطعی گریزناپذیر می‌شد.»

«آخرین شب در سوهو» ۲۹ اکتبر در سالن‌های سینمای آمریکا اکران خواهد شد.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ مهر ۱۴۰۰ ۱۸:۴۶

واقعا واسم سوال شده اینو چرا اینقدر گنده میکنن؟؟

نمایش اسپویل